Výletujeme

Měla jsem dnes zase jeden z těch momentů, kdy se mi chtělo brečet štěstím (a vlastně jsem i brečela, ale za to mohla cibule!), protože jsem strávila super den s lidma, který prostě miluju. Už od Vánoc si s partou plánujeme, že musíme udělat nějakou tůru, zima, zkouškové a úkoly nám to ovšem dost ztěžovaly. Dnes se nám ale konečně poštěstilo a vyšli jsme si za Granadu do přírody. Nakonec jsme sice začali "objevovat taje světa" a úplně sešli z trasy, i tak jsme se ale naštěstí moc neztratili. Den jsme zakončili vařením veganské hostiny u kamaráda doma a vážně nebylo na co si stěžovat.

Vím, že v Česku to teď se sluníčkem a teplem až tak slavný není, ale až se udělá líp, vyjít si na tůru je fakt jeden z nejlepších způsobů, jak strávit neděli (nebo jakejkoli jinej den).

Mimochodem za týden už se zase vracím do rodné krajiny. Kofola a chleba, jupí jej.



Mějte se moc krásně a ať do nového týdne vstoupíte s úsměvem na tváři :)

Share this:

,

CONVERSATION

7 skvělých komentářů:

  1. No téda, to jsou ale nádherné fotky :-) My jsme se také minulý rok rozhodli vyrazit do Chorvatska, ale řekli jsme si, že si to uděláme tak trochu jako challenge a prostě si to celé projedeme na kole ... Nutno podotknout, že pokud by někoho napadlo něco podobného, tak je určitě potřeba vybrat vhodnější počasí, než jsme si vybrali my :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.