Další outfit alá kancelářská krysa

Pokaždé, když jdu na nákupy (chápejte, pokaždé, když jdu vykoupit Humanu), říkám si, potřebuju nějaké párty oblečení. Jakože pro případ, že by mi náhodou přeskočilo a rozhodla bych se někdy jít na párty jinou než pyžamovou. No a vždycky pak odcházím s tím samým: oblečením kancelářské krysy, nebo pokud tomu chceme dát pěknější název: oblečení, které by nosila sexy ministryně spravedlnosti (jak se k tomu kdysi vyjádřil můj tehdejší přítel).

Každý asi máme nějaký styl, ke kterému tíhneme. Jaký by byl ten váš?

(Mimochodem sexy ministryni spravedlnosti střídám s né až tak sexy bezdomovcem, co nikdy neviděl sprchu. Říkám tomu rovnováha.)

Fotky jsou z nedělního rána. A tím myslím opravdu ráno, teda půl deváté. Čas, kdy ještě všichni normální španělé spí a jediný, kdo pobíhá po ulicích Granady jsou tři šílené Češky, které si chtějí pořídit najs fotky na instáč.



(konečně už nám sem taky přišel podzim)

Doufám, že se máte moc krásně (já překvapivě jo),
čao!

Share this:

CONVERSATION

12 skvělých komentářů:

  1. podľa mňa naozaj vydarený outfit, veľmi sa ti hodí;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tento styl líbí, sluší ti a fotky se opravdu povedly. Alespoň jste tam po ránu měly klid! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě o to nám šlo, aby nám lidi nekazili fotky :D

      Vymazat
  3. Ty fotky jsou boží! :) mají ten ideální bloggerinstafall vibe :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jestli tohle je outfit ala kancelářská krysa, tak já když píšu copywriting z domu, tak mám outfit ale jezeďák. Jsem prostě pohodlný, takže tepláky, vytahaná košile. Mezi tím si občas zacvičím, takže občas i trochu upocený. :-D Prostě pohodička. Hlavní je, že se v tom člověk cítí pohodlně. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.