Klára Kristina Barcelona

V rámci šetření jsem se o velikonočních prázdninách rozhodla nikam nejezdit, zůstat doma a učit se. No a pak se mě pan Doko zeptal, zdali-bych nechtěla jet k němu domů do Katalánska, a bylo rozhodnuto. S ještě rozbolavělou hlavou z rozlučky Modelu EU jsem hodila svých pár švestek do příručního zavazadla a vydala se na cestu. O Katalánsku jako takovém určitě napíšu ještě nějaký ten článek, dnes se ale zaměřím na svůj jednodenní výlet do Barcelony a různé myšlenky a postřehy, které mi přinesl.

S Kristinkou jsem se seznámila jednoho večera v Granadě, kdy se mě vehementně (a koneckonců také úspěšně) snažila dát dohromady s fotografem diskotéky, na které jsme se zrovna ocitly. Po tomhle jediném večeru jsem stihla usoudit, že jde o skvělou osobu a že ji tudíž musím ještě někdy vidět. No a protože už nějakou dobu žije v Barceloně, rozhodla jsem se spojit příjemné s ještě příjemnějším a jeden den ji navštívit.

Zašly jsme si na brunch, ukázala mi římské sloupy, o kterých jsem neměla ani ponětí (a to už jsem byla v Barceloně čtyřikrát), propašovala mě do divadelní akademie, zašly jsme si na veggie burger a den zakončili na Bunkers del Carmel, o kterých se rozpovídám jindy.

Tenhle den a vlastně celý výlet do Katalánska mě donutil se zamyslet nad tím, jak si i lidé s velmi rozdílnými názory a zkušenostmi mohou výborně rozumnět. Díky Kristínce a taky panu Doko jsem si všimla, jak prospěšné může být trávit čas s lidmi, kteří vám automaticky nekývnou na všechno, co řeknete. Takoví lidé vás dostanou z komfortní zóny, pomohou vám podívat se za vlastní obzory a naučit se spoustu nových věcí. A to se myslím velmi cení.

Při procházení fotek jsem si pak uvědomila další zajímavý fakt, tedy že jsem se konečně naučila nevnímat svoje tělo jako nepřítele. Konečně jsem se smířila s tím, že jsem zkrátka kus ženské, že jsem vysoká a že mám svoje křivky. Že rty jak Kylie Jenner hold nikdy mít nebudu a že když se směju, mohli by si mě plést se Zemanem. Jsou to fakta, bojovat se s nimi nedá, tak nezbývá než naučit se s tím žít a cenit si toho, co máme.

Mimochodem to tričko je můj nejnovější sekáčovej úlovek a jsem zamilovaná. Nejdřív jsem nevěděla, jestli si ho koupit a teď bych ho nejradši nesundala.

Čaj, avo toast a vege cheesecake, kterej vypadá jak koupelová bomba z Lushe na účet podniku, to chceš
Pokud hledáte ultra hipsta místo na veganskej brunch a toužíte si udělat velmi cool záchodovou selfie, běžte do Floripy
Obvyklej čerstvej džus na Boquerii, tentokrát jahody s melounem. TIP šetřivého studenta: tyhle džusy prodávají v prvních stáncích za dvě eura, v těch zadních za euro, tak se trošku projděte, než budete vytahovat peněženku.
 Do Vegetalie chodím v Barceloně vždycky a nikdy nezklame.

A jak jste strávili Velikonove vy?
Mějte se moc krásně,
PA!

A pokud jste ještě neviděli Vicky Cristina Barcelona Woodyho Allena, běžte to šupem napravit.

Share this:

,

CONVERSATION

1 skvělých komentářů:

  1. Jak vidím ty nádherný fotky, tak se budu muset do Barcelony vydat znovu, protože už tenkrát jsem se jí nemohla nabažit,a co teprve když jí takhle vidím a čtu o ní. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.