Bunkers del Carmel

Zdravím!

Dnes bych se s vámi ráda podělila o fotky z místa, o kterém jsem ještě před dvěma lety neměla ani tušení, ale rozhodně myslím, že stojí za to. Pokud někdy zabrousíte do Barcelony a zatoužíte po návštěvě místa s pěkným výhledem, které nebude přeplněné turisty, a kde si třeba budete moci v klidu vypít lahvinku vína, ujídat jahody a přitom pozorovat západ slunce nad městem, hezky bohémsky, Bunkers del Carmel jsou tím pravým.

Jde o bunkry, které byly vystavěny republikány během španělské občanské války v roce 1937 jako součást protileteckých věží a skladiště zbraní. Během Frankova režimu pak tyto bunkry sloužily jako střecha nad hlavou nejchudčím lidem žijícím v Barceloně. V padesátých letech v bunkrech a jejich okolí žilo přes tři tisíce lidí. Všichni tito obyvatelé byli pak v roce 1992 přesunuti do náhradních domovů kvůli Olympijským hrám. Od té doby zůstaly zapomenuté až do roku 2011, kdy je město trochu opravilo a zpřístupnilo, i tak se ale stále jedná o turisty zapomenuté místo a prakticky výhradně zde narazíte jen na studenty.


Navštívili jste někdy tohle místo? Chtěli byste?

Mějte se moc krásně,
pa!

Share this:

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. Barcelonu jsem již navštívila, ale o tomto místě jsem nikdy neslyšela. Budu si muset udělat výlet. :) Ten výhled je nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už právě taky byla v Barceloně několikrát a na tohle místo jsem se dostala poprvé :)

      Vymazat
  2. To musel být hezkej výlet. A děkuju za tip, nevím, kdy se do Španělska kouknu, třebaže bych strašně chtěla, takže..tě stejně jednou poprosím o tipy:D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl, až na tu část, kdy jsem zaboha nemohla zjistit, odkud mi odjíždí vlak :D
      Já ti jich dám spoustu, až budeš chtít :D

      Vymazat
  3. ty jsi tak roztomilá :) super fotky haha. miluju barcelonu!!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.