Noční Vídeň

Ještě než jsem opustila domovinu, chtěla jsem využít výhodného položení Česka, které nám umožňuje se dostat téměř kamkoli během pár hodin (ne jako jižní Španělsko, odkud se dostanete tak maximálně do Afriky) a vydala se s kamarádem na dva dny do Vídně. První den jsme toho moc nedělali než jsme se dostali do našeho airbnb (moc krásný a ne příliš drahý byteček, takže pokud se chystáte do Vídně, doporučuju) a až později jsme se vydali na brzkou večeři do Loving Hutu a poté na procházku noční Vídní, která je snad ještě více okouzlující než ta denní.

Je skvělý jít jíst s dalším veganem a nemuset pořád poslouchat řeči jako "je to docela dobrý... na to, že je to veganský". Staring BBQ hamburger, rýžové nudle s "kuřetem" a burákovou omáčkou a mangové + ananasové lassi.
Pravděpodobně nejkrásnější knihovna, jakou jsem kdy viděla.
Všechno z druhé ruky.
Nachodili jsme přes třicet tisíc kroků, takže jsme se vrátili vyhládlí a rozhodli se pro druhou večeři. Protože jsme vykoupili tamní déemko, měli jsme dostatčné zásoby, takže jsme si přichystali semínkovej chleba s burákovým máslem a marmeládou a druhý s pomazánkou z agávového syrupu, kokosu a vanilky, která chutnala úplně jako med.

Mějte se moc krásně, čao!

Share this:

CONVERSATION

5 skvělých komentářů:

  1. Ten vege burgr vypadá tak ♥ krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Juu, do Vídně bych se ráda podívala, obzvlášť v noci tedy. Je pravda, že z Čech je to poměrně blízko ke všemu, k těm nejkrásnějším městům (podle mě) obzvlášť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, člověk se rychle dostane na krásný místa a to klidně i autobusem :)

      Vymazat
  3. Ve Vídni jsem ještě nikdy nebyla, ale doufám, že letos se tam podíváme někdy kolem Vánoc, loni jsme s přítelem byli v Berlíně a bylo to skvělé. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.