15.9.2018

Zdravíčko, koloušci, jak je? Já už jsem oficiálně zpět ve Spainu a pomalu vyřizuju papírování a všechny potřebné věci, abych se mohla dostat zpátky do rutiny, kterou mám (nejspíš narozdíl od většiny lidí) opravdu ráda neboť mi dodává pocit stability. Dnes byl docela produktivní den, vyprala jsem, nakoupila, strávila dvě hodiny ve fitku a v záchvatu minimalismu jsem se pustila do vyřazování věcí, které vlastně nepotřebuju (k čemuž mě tak trošku donutil fakt, že jsem se musela přestěhovat do menšího pokoje... na druhou stranu, mám balkón).

Chtěla bych sem zase začít přidávat víc outfitů z mých sekáčových úlovků, abyste viděli, jak snadno se dá pěkně oblékat i bez bezmyšlenkovytého podporování fast fashion průmyslu. Dnes tedy kombinace mých dvou oblíbených barev.


A jakou sobotu máte vy?

Share this:

CONVERSATION

1 skvělých komentářů:

  1. Tak si Španělsko užívej. Teď ti ho budu trochu závidět, až tady začne přituhovat a budu muset hledat dlouhé ponožky a pásek do kabátu. :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.