Kunsthistorisches museum (vídeňský lookbook)

Druhý den ve Vídni jsme strávili převážně v Uměleckohistorickém muzeu (takový vídeňský Louvre). Mám totiž muzea ráda. Taky mám moc ráda místa, kam se nemusí platit vstupné. Ale to v tomhle případě jaksi nebylo možné. Každopádně za těch patnáct éček se to vyplatí, je to překrásné místo, kde vystavují jedny z největších umělců historie. Taky jsme si dali kafčo v hipsterským Kaffemik a krásně se proběhli, protože jsme se špatně podívali na mapu a pak zjistili, že nestíháme vlak.

Outfit je, jak už tady bývá zvykem, kompletně z druhé ruky.



Byli jste někdy v Kunsthistorickém muzeu ve Vídni? Chtěli byste?
Mějte se moc krásně,
čao!

Share this:

,

CONVERSATION

10 skvělých komentářů:

  1. Myslím, že do muzea umění se ve Vídni asi nepodívám, pokud tam budu na jeden nebo dva dny na výletě. Proč? Inu, dám asi přednost nějaké obecnější historii nebo něčemu, co zároveň bude zajímat mě i mého přítele. V umění se navíc vůbec nevyznám. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do Vídně se chci už dlouho podívat, ale zatím nebyl nějak čas (ale byl, spíš se vymlouvám :D) a hlavně nemám parťáka na takovýhle výletíky :D.
    Muzeum vypadá skvěle, mám ráda umění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Há měla parťáka poprvé za pět let :D není to potřeba, člověk jede sám a seznámí se cestou :D

      Vymazat
  3. Jsi nádherná. ♥ Máš úžasné vlasy a postavu. :-) Mrzí mě, že jsem ve Vídni byla už dvakrát a ani v jednom z případů do muzea nešla. Ale přítel ve Vídni ještě nebyl! Takže aspoň vím, kam společně vyrazíme, až tam pojedeme. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc <3
      A času dost, to muzeum tam bude nejspíš ještě dlouho :D

      Vymazat
  4. Veľmi pekné a inšpiratívne fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Umění miluju a rozhodně bych se tam chtěla někdy podívat! Fotky se moc povedly i outfit. :) Některé jsou doslova "tumblr styl" :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.