Jak si užít Barcelonu

Když cestuju, mým cílem není válet se u moře ani vidět co největší množství pomátek, městská hromadná doprava je pro mě sprostým slovem a všude chodím pěšky, nevadí mi jít tři dny po sobě na to samé místo, pokud se mi líbí, a ztratit se někde, kde je pěkně, mi nepřipadá jako problém. Myslím, že jakékoli město si nejlépe užijete, pokud se necháte vést jím samotným, nebute se bát zajít do zapadlých uliček a objevovat místa běžným turistům neviditelná. A kde se člověk nejlépe ztratí v Barceloně? Jednoznačně v gotické čtvrti. Takovou koncentraci galerií, obchůdků s originálním zbožím, malých kaváren, zapadlých uliček, streetartu, kostelíků, pouličních umělců, zpěváků a tanečníků... najdete málokde. A tak jsem se chodila každý den na chvilku ztratit, koupit si dobré jídlo a večer si sednout před katedrálu a pozorovat kluky, kteří tančí streetdance hned vedle staroušků, kteří si přišli zatančit pár tradičních národních tanců v kolečku. O pár minut později přijde amatérský operní zpěvák a ani se nenadějete a už pro vás hrají na housle. Takhle si člověk užije Barcelonu.


mrkvovej vege koláček a zelený čaj

Když jsem si den po téhle mňamce zašla do Vegetalie na veganskej burger s sebou, myslela jsem, že mi prostě do ruky strčí kousek housky s tofu a kečupem... a pak mi číšnice podala tuhle tašku s nejlepším burgerem mýho života. Byly k němu i zeleninové hranolky v omáčce, pro kterou bych vraždila, a všechno se to moc dobře doplňovalo se zázvorovým pivem, které jsem si koupila u arabů o ulici dále.

Mějte se překrásně a šiřte lásku,
PA!

Share this:

CONVERSATION

18 skvělých komentářů:

  1. Bože, já s tebou musím někdy cestovat. Přesně můj člověk, jedině pěcha a prozkoumat každou uličku, jo to jsem se vyřadila v Itálii :D Barcelona je tak nádherná a tobě to na těch fotkách tak slusii <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, za mě klidně :D Parťák na cestování se vždycky hodí :D

      Vymazat
  2. To jídlo od Vegetalie vypadá tak moc skvěle <3333!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten BURGER! No to je luxus. :) Taky ráda chodím po městech pěšky, než se vozit :)

    OdpovědětVymazat
  4. hej tak ten burger vyzera skvele! doma som skusala spravit burger zo sosovice a tiez to bolo skveleeee <3 inac vsetky fotky velmi krasne a cenim, ze nie si turista,ale si cestovatel ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou zjišťuju, že burgery se dají dělat téměř z čehokoli (můj neoblíbenější je pohankový) a děkujii <3 :D

      Vymazat
  5. To jsou nádherné fotky ! Barcelonu bych taky ráda někdy navštívila ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) rozhodně to stojí za to, je krásná :)

      Vymazat
  6. Ucim se letos spanelsky, tak treba se do Barcelony podivam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý je, že tam všichni v pohodě šprechtí i anglicky :D :)

      Vymazat
  7. Bože, nejen, že to překrásně vypadá,ale taky to tak zní. Přesně takhle bych chtěla cestovat já. Je to vážně skvělý! :3333
    http://lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je :) ale ne každý tomu přijde na chuť :/ :D

      Vymazat
  8. nádherné fotky, Barcelonu a celkově Španělsko už musím konečně navštívit! A při pohledu na ten burger se mi sbíhají sliny! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to teda musíš! A pokud zamíříš na jih, poskytnu ti přístřeší :D

      Vymazat
  9. mimochodem Kláry, protože jsi moje jediná čitatelka, napsala jsem po 100 letech článek, tak kdybys někdy neměla co dělat :D..

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.