Proč se těšit na podzim

Podzim už oficiálně začal, a tak jsem si říkala, že by nebylo od věci zase napsat, proč si myslím, že podzim je super a proč ani tento nebude výjimkou. Tady u nás sice ještě podzimní atmosféra nepřišla a asi ani nepřijde (nevím, kdy si na to zvyknu), palmám jaksi listy nečervenají a ostatní stromy se taky tváří, je je jim to tak nějak jedno. Už jsem si ale vyhledala, kde by se v Andalusii dala najít nějaká pěkná zákoutí, kde třeba podzim už na dveře zaklepal a možná budu mít štěstí. Na podzimu je ale úžasných víc věcí než jen barevné listy a déšť, takže tady je máte...

  1. Režim a rutina. Vím, že pro spoustu lidí jsou to téměř sprostá slova, ale já mám ráda režim a mám ráda svou rutinu. Mám ráda, když nemusím každý den vstávat s tím, že si musím zase hledat autobusy, obvolávat všelijaké lidi, nemoct cvičit, protože není čas a fitko v nedohlednu, snažit se zařizovat věci a dělat plány, které potom stejně krachnou… Ne že bych neměla ráda svobodu, ale mám ráda svoje jistoty. Že vstanu každý den o půl osmé (ne jeden den ve čtyři a další v deset), jdu do školy, vyzvednu si oběd, kouknu na zprávy, zajdu do fitka, udělám úkoly a večer strávím s přáteli (nebo u Netflixu… a nejčastěji s přáteli u Netflixu). Zkrátka už se těším, až budu zase produktivní, aniž bych nad tím musela příliš přemýšlet.
  2. Naučíme se nové věci. Jakkoli berete školu jako vopruz, faktem je, že se tam toho člověk dozví spoustu zajímavého a často i užitečného.
  3. Dýně, svetry, čaje… však chápete.
  4. Být zalezlí doma a koukat na seriály bude vypadat společensky přijatelněji.
  5. Pro spoustu lidí také začíná období neholení nohou. Mně je tohle docela jedno, protože si nohy často neholím ani v létě (a je mi fakt jedno, kdo to uvidí a (ne)bude se nad tím pohoršovat) a naopak v zimě mi někdy vadí, když se chloupky třou o kalhoty… každopádně, pokud patříte k většinové části populace, tady to máte, už vaše chlupy nikdo neuvidí.
  6. Už nebudete vypadat jako blázni, když si zajdete do sauny.
  7. Kino. Srsly, může se někdo netěšit na nového (a jistě dokonalého) Thora a nedoufat v alespoň relativní kvalitu Ligy spravedlnosti? Minimálně tam bude Wonder Woman, takže bude vystaráno. I když to už se asi pomalu blížíme k Vánocům a to je zas na jindy.
  8. Depresivní písničky. Poslouchat Arctic Monkeys, The Neighbouhood a podobné skupiny v létě zkrátka není ono. A už zase nasešel jejich čas. Níže tedy můžete vidět můj playlist totálně podzimních písniček.


A proč máte podzim rádi vy?
Doufám, že se máte moc krásně
Čao!

Share this:

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. Podzim mám ráda kvůli chlupatým ponožkám, už v nich není vedro když si je vezmeš :D♥

    OdpovědětVymazat
  2. môžeš mať tak dokonalý hudobný vkus?

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju podzim, protože skončilo to úmorné léto a začne moje nejmilovanější zima. Obecně mám ráda spoustu vrstev oblečení a barvy listí, které se mohou promítnout právě v tom oblečení. :)

    OdpovědětVymazat
  4. S tou rutinou jsi mě překvapila, s tímhle kladem podzimu jsem se ještě nesetkala, ale souhlasím s tebou. Teď když už jsem pracující člověk to budu mít asi úplně stejné i přes léto, ale ještě mám v živé paměti, jak mě bavily první týdny ve škole, právě ta pomalu se zaběhávající rutina :)
    Podzim pro mě mimo jiné znamená víc čaje, letos jsem začala ulítávat na bylinkových, takže si to užívám a doufám, že se díky tomu co nejdéle vyhnu nachlazení.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.