Férová snídaně

Ahoj!

Moc se omlouvám, že jsem se tak dlouho neozvala, ale mám toho příšerně moc, vlastně myslím, že bych mohla napsat vlastní trilogii: Společenstvo ponocování, Dvě oči a Návrat kruhů pod nima. Teď o víkendu jsem byla s přítelem na španělském dni v Litovli a pak na několikakilometrové procházce v dešti (ne, opravdu to nebylo proto, že bychom chtěli) a minulý týden jsem zase byla na férové snídani, která se protáhla až do tří odpoledne, ale pokud jste na ni z nějakého důvodu letos nešli, říkám vám, že to stojí za to. Byla tam spousta skvělého jídla i lidí s různými zajímavými nápady a názory, chápek, co uměl na didgeridoo, taky jsme hráli frisbee, vyráběli peněženky z nápojových kartonů a naboso běhali po parku... zkrátka to bylo děsně fajn.

Opravdu se pokusím zlepšit, už mám naplánována i nějaká DIY a jiné články, jen je toho teď na mě moc.
V celém článku jsou fotky od Martina Višni.



Taky vás teď ve škole tak drtí nebo máte pohodu?

Každopádně se mějte krásně,
PA!

Share this:

CONVERSATION

8 skvělých komentářů:

  1. Ve škole nás drtí nehorázně, fuj! A fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý fotky :) Máme celkem pohodu, během maturit máme 14 dní skoro samé suply, takže pohodička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě vůbec, a to jsem se na ty maturity tak těšila :'(

      Vymazat
  3. Litoveeel! V Litovli ( a v okolí ) mám rodinu!!!:-D:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím jak to dělají, že máme tolik suplů a skoro každý den na 9, a zároveň píšeme tolik písemek a je toho tolik! Už aby byli prázdniny ;) A super fotky, moc ti to tam sluší :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.