video: Royals cover

Ahoj!

Nedávno jsem byla nahrávat cover na píseň Royals od Lorde a dnes jsem dostala výsledek, tak jsem si říkala, že ho sem hodím :)


Jinak co máte v plánu na prvního máje? Já se chci jít podle tradice okoupat do lomu a budu se jen modlit, aby ta voda nebyla tak ledová, jak čekám.

Rozhodně si to volno ale užijte,
PA!

Share this:

, ,

CONVERSATION

14 skvělých komentářů:

  1. O můj bože :O Máš naprosto boží hlas!!! :) Vážně je to skvělý cover!! Moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš užasně zabarvenej hlas, mně se to líbí moc)
    skvělej cover

    OdpovědětVymazat
  3. asi si ten tvůj cover stáhnu :3 úžasný! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. hrozná pecka, úžasný!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle já fakt nikdy nepochopím :O Wow

    OdpovědětVymazat
  6. Páni! Máš vážně zajímavý hlas. :-)

    Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Takovou barvu hlasu bych do tebe vůbec neřekla, opravdu krásný! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Klári to je úžasné!! krásný hlas

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.