DIY samolepky

Ahoj!

Tak jsem zdárně přežila soustředění, teď už jen dohnat všechny resty (testy), přežít koncert a bude fajn. Vůbec se mi do té školy nechce, když vím, že tam na mě nečekají ani žádní přátelé, neb ti si teď užívají v Anglii. Nevadí.

Mám tady pro vás levný a jednoduchý návod na vlastní samolepky, který mi řekl jeden kamarád. Snad se vám bude líbit tolik jako mně.

Budete potřebovat:
* oboustrannou lepící pásku
* tlustou izolepu
* vytištěné obrázky
* nůžky


Postup
1) obrázky vystříhejte na menší kousky do tvaru obdelníka (alespoň zhruba)
2) umístěte je na oboustrannou lepící pásku
3) přelepte přes ně izolepu
4) vystříhejte obrázky do těch tvarů, jaké chcete
HOTOVO
Dobře lepí a díky izolepě nahoře jsou i dost odolné a rozhodně originálnější než samolepky z obchodu.

A co vy? Už máte uzavřené známky nebo taky ještě trpíte?  

Každopádně se mějte krásně,
PA!

Share this:

,

CONVERSATION

7 skvělých komentářů:

  1. To je skvělý nápad :) Nám se uzavřely známky dneska a jsem ráda, i když je to teď celkem nuda v té škole. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. hi, thanks so much for your comment- I really appreciate any kind of feedback really, but it definitely means a lot to hear that people still enjoy what I'm posting there, and get on the same wave as me, I love that.
    and never mind the english! it's not my mother tongue either & I bet I've made quite a few ridiculous mistakes over the years of posting haha!

    OdpovědětVymazat
  3. ano uplne si pamätám ked som to robila ako desaťročná a myslela si že som geniálna že som nato prišla.ale každopádne je to milý darček :)

    OdpovědětVymazat
  4. wow díky moc :3 moc si mi pomohla já si říkala jak bych si mohla vyrobit sama solepky,protože strojek na samolepky stojí nejmíň 4000 :D tak moc díky :) :3

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.