Vínový velvet

Ahoj!

Nejsem si úplně jistá, co do mě při psaní předchozího článku vjelo. Ovšem, není úplně příjemné, když vám přijde zpráva, která zjednodušeně říká "sorry, ale už se s tebou nechci vídat". Hned další den mi ale došlo, že důvody byly naprosto opodstatněné a to, že máme každý na svět kompletně jiný pohled, je čistý fakt. A asi bude lepší, když se ani jeden z nás nebude muset kvůli tomu druhému měnit. Není nic špatného na tom, být romantik, ale já na svém liberálně-existenciálním vidění života také nehodlám nic měnit a to, že se při jakékoli zmíňce o dětech či manželství, tvářím, jako bych si právě dala panáka whiskey (a vězte, že whiskey ze srdce nesnáším), je už hold mou součástí a nehodlám se za to nikomu omlouvat nebo to měnit. Jediný člověk, se kterým budu muset vydržet až do konce života, jsem já a proto budu-li něco měnit, bude to z mé vůle a rozhodně půjde o snahu změny k lepšímu. Navíc každý má svůj žebříček hodnot a nejspíš bude lepší počkat, až narazím na někoho, kdo jej bude mít přinejmenším podobný. Dle mého na světě je nejdůležitější svoboda a to, co nám (mi) pomáhá si život přežít, nezbláznit se a nespáchat sebevraždu užít jsou malé závislosti, které se také u každého liší a dokud já budu mít dostatek dobrého jídla, cestování a přísun zajímavých informací, klidně se budu radši tulit k radiátoru než ke klukovi (jediná smůla, že máme podlahové topení).

A jaké jsou vaše malé závislosti?

Tenhle outfit jsme jen rychle odcvakly s Terkou po cestě z Bistré Krávy (dneska měli tofu-dýňové špízy <3)


Mějte se krásně, užijte si víkend, já pádím do Brna na oslavu narozenin,
PA!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

32 skvělých komentářů:

  1. Skvělý článek, naprosto s tebou souhlasím. A fotky jsou úžasné, jak jsem zahlídla velvet tak se mi v uších hned rozvonilo "she wore blue velvet" a už to asi jen tak nevymažu :D ale vínová je rozhodně lepší, sluší ti to a máš náááádherné vlasy :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Ouch, člověk tady chvíly není a ty se změníš k nepoznání! Ty vlasy jsou naprosto uchvatné! a co si budem povídat ten outfit boží! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasyyyyyyyyyyyyyyy, ohmyworld!
    A na děti a manželství mám asi podobnej názor! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten klobouček a mikina vypadají teda dost dobře (já prostě miluju lidi s osobitým stylem!). Jinak to s tím klukem je mi to i přes nějaké ty rozdíly líto, ale tak podle tvých článků zaznamenávám, že sama dlouho určitě nebudeš, takže držím palce :D.

    OdpovědětVymazat
  5. užívej v brně,moje milovaný městečko:))))) krásný fotky,moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek! Strašně moc mě všechny tvoje články baví a mohla bych je číst neustále! Jinak s tebou ve všem souhlasím, vlastně snad vždycky, když čtu tvůj článek, tak mi hlavou jede něco jako "přesně přesně přesně, to je můj člověk!" atd. :D a jinak jako vždy, moc ti to sluší a ten outfit je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Holka, zbožňuju tvé silonky a ještě víc tě obdivuju za názor "žádné děti, prosím" :D Mám to dost podobně, což se zrovna moc nesetkává s vřelými reakcemi :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jen kdyby z nich tak postupně všechno neopadávalo :D ... ne no, ale oni si ti lidi zvyknou :D snad

      Vymazat
  8. Zase ti to ohromně sluší! Člověk se u tebe v komentářích musí pořád jen opakovat o tom, jak jsi krásná a jak skvělé máš názory. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  9. Whiskey! Whiskey miluju. Já nepiju nic než červený suchý víno, pivo nebo právě whiskey :D No nic.
    Také nejsem romantik a doplácela jsem na to. Pro mě svoboda je něco nepopsatelného. Nikdy nepocítíme úplnou svobodu, to mi je jasné, ale nechci se nechat omezovat v něčem, v čem mám právo tu svobodu mít. Říkají o mě, že jsem volnomyšlenkář a dělám jen to co chci. Ano. Já to přiznávám, ale jaký je smysl v tom, dělat něco co tě nebaví, co nechceš, závistivě koukat po něčem a říkat si 'kdybych tak mohla...'. Užívám si dokud jsem mladá a dokud můžu. Co bude pak budu řešit až to přijde. Neříkám, že je to dobré, ale o čem můžeme skutečně říct, že dobré je? Takže ano, sestro, souhlasím s tebou a drž si svůj přístup co nejdýl dokážeš. Kluci přicházejí a odcházejí. Nejvtipnější na tom je, že kdykoli chceš můžeš nějakého mít a můžeš si vybrat. Stačí vyrazit do klubu a už můžeš odškrtávat. A tohodle se zříct? Ne, to nehodlám!
    Nedavno jsem byla na rozlučkovém večírku se svobodou mojí kamarádky. V 21ti se vdávala. Wow. Nedokážu si to představit. Zatímco všichni slavili a užívali si party já dostala depku. Když kamarádka tancovala s nějakým týpkem, co ho tam zrovna potkala a dala mu pusu. Došlo mi, že by tohle měl být správně ten poslední cizí člověk se kterym něco podobného zkusí. Pak už by to měl být jen a jen její manžel... no br. Najednou jsem začala porovnávat jakej je rozdíl mezi svatbou a pohřbem a že vlastně pro mne by to znamenal konec jednoho poměrně velikého života ve mě. Blebleble
    Každopádně tenhle outfit je naprosto bombastickej a já chci tvojí semišovou mikinu. Kdes jí sehnala?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v alkoholu se asi neshodnem, alespoň že ve zbytku ano :D Mikču mám ze Vše za 29 :D

      Vymazat
    2. Za 29?! Jdi do háje! Nejen že ti závidim jak vypadá ale za 29?! :((( Áááách jo.

      Vymazat
    3. Je to obchod mého srdce <3 :D

      Vymazat
  10. tie tvoje vlasy su uplne uzasne! krasa!

    Pozyvam na giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ kupon, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.