DON'T WORRY, EAT HAPPY VII

Zdravím! Už tady dlouho nebyly fotky z mého jídelníčku. Přes prázdniny pravda jen málokdy jím doma, protože většinu času trávím v práci (kde mi ovšem vaří velmi dobře), na túrách (kde se stravuji konzervami, tempehem, doma předpřipravenými kašičkami a raw tyčinkami) nebo někde cestuju za kamarády s těmi většinou chodím někam do restaurace. I tak myslím, že zde naleznete nějakou inspiraci.

bramborovo-brokolicová kaše + uzený tempeh + cherry rajčátka

 žranice na posledním vegan pikniku (a povšimněte si mého sexy nerezového talířku)
kokosovo ananasový dort, krtkův dort a čokodort s ovocem... tak například tyhle vegan mňamky prodáváme u nás v Bistré Krávě
dýňový krém s klíčky mungo
tak tuhle boží bezcukrovou buchtu s ostružinami a čokopudinkem jsem pekla začátkem prázdnin a teď na ni nemůžu najít recept... nejradši bych si naliskala
marocký tažín s bulgurem // grilovaná zelenina s focacciou
 jablko + ananas + meloun
 z tohoto koláče jsem nadšená a recept vám sem hodím conevidět
minirecept na sójové maso:
- sójové maso povařte cca 7 minut v zeleninovém vývaru a několika lžících sójové omáčky (aby malinko změklo, ale ne úplně). Pak ho hoďte na pánvičku s trochou olivového oleje, pár minut smažte na vysoké teplotě, pak snižte na mírný plamen a smažte ještě cca 20 minut. Můžete přisypat sladkou papriku, česnek, sůl a pepř.
- mezitím si nakrájejte na plárky papriky a rajčátka (z těch odstraňte ten vodový sajrajt uvnitř a pokud chcete, aby bylo vše opravdu echt, taky je oloupejte). Zase hoďte na pánvičku, ideálně s trochou sójové omáčky, přikryjte pokličkou a nechte podusit. Po čtvrt hodině si rozmíchejte v hrníčku čtyři lžíce studené vody s lednou lžičkou škrobu, přilijte to k zelenině a ještě chvilku povařte.
- nakonec vše smíchejte a můžete podávat. Já mám tuto směs nejradši k míchaným bramborám (ale já jsem všeobecně velký fanoušek míchaných brambor... vlastně brambor všeobecně).
kari fazole + mražená zelenina + rýže
smoothie (mražený banán + špenát + avokádo + mandlové mléko) bowl s granolou, burákovým máslem, izraelskými datlemi, švestkami a kokosem // limetkový dortík z Krávy
Tak tohle snídám prakticky každý den: jáhlové vločky se sójovým mlékem, rybíz ze zahrady, slunečnicová semínka a agave syrup (ten jsem teď akorát vyměnila za kokosový cukr, a místo jáhlových vloček někdy používám pohankové)
zeleninová polévka // když si to v práci umíte udělat pěkný (focaccia + olivový olej + salátek)
rýže basmati + pečená dýně na bylinkách

Mějte se moc krásně!
Čao!

Share this:

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. Všechny dortiky vypadaji luxusně :o)) kasičky na snidani mam podobné, akorat tedka zase ujizdim na ovesnych a jahlovych a pridavam cokoladu a marmeladu. Na pecenou dyni se mega tesim, tedka podzimni sezóna, to se vyřádím :D tempeh se přiznám jsem nezkousela, ale mam to dlooouho v plánu, takze uz fakt musim, vypada to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já z toho dostala hlad, nebo chuť na ty dobroty. Asi obojí. :D
    Kdybys někdy získala ten ztracený recept a podělila se, bylo by to fajn, ale vypadají skvěle všechny dorty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miochodem v říjnu budu v Olomouci, tak mám alespoň tip na kavárnu! ♥

      Vymazat
    2. Jooo, tam musíš zajít, Kráva je nejlepší :)

      Vymazat
  3. Já jsem sice ještě plná od oběda )zapečené brambory se sýrem a zeleninou), ale tyhlety fotky s jídlem jsou naprosto k sežrání. Hlavně ty dorty tedy. :D ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, myslím, že jsem díky téhle práci přibrala tak milion kilo :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.