10 rad do života VI

Jak dlouho už tu nebyly tyto vámi tak milované rady do života? Můžu vám to žíct docela přesně- od října 2016. V poznámkách na mobilu se mi zase nějak nahromadily, tak jdeme na ně.

  1. Pokud toužíte po cool obalech na mobil, ale jste chudý student a iPhone nevlastníte, kupte si na netu (Amazon/ Ali express/ eBay...) průhledný obal a pak si za pár kaček nechte vytisknout stylový obrázky na lesklý papír. Ať žije DIY.
  2. Pokud toužíte po lidském teple, Tinder je váš kamarád. (O mých zážitcích jsem již psala ZDE).
  3. A pokud radši strávíte večery učením se nového jazyka, stáhněte si duolingo.
  4. Top strop tip dnešního článku je ovšem něco, co nazývám Tři písně totálního nasazení. Je to technika, kterou praktikuju například, když vím, že musím uklidit pokuj a vůbec se mi nechce. Vyberu tři písně a hodím sázku sama se sebou, že za těch zhruba deset minut, co budou hrát, musím stihnout uklidit co nejvíc věcí. Tato technika se mi velmi osvědčila.
  5. Zhruba před rokem jsem vyměnila odličovač za kokosový olej, funguje stejně dobře, ne-li lépe. Pak jsem jednoho dne spala u přítele, kde jsem neměla ani ten kokosák a tak mě napadlo zkusit, jestli bude oliváč stejně účinný. Byl. O měsíc později jsem se pak nacházela v podobné situaci, teď už ovšem nebyl ani oliváč. A tak jsem se odlíčila normálním slunečnicovým olejem nalitým na toaletní papír. Po celým xichtě bych si to být váma radši nepatlala, ale na odlíčení řasenky to poslouží víc než dobře. Kéž bych tohle věděla dřív, když jsem často přespávala na velmi pofidérních místech, a budila se jako medvídek panda.
  6. Pokud je vám kolem dvaceti a snažíte se nějak poprat s faktem, že už byste asi měli dospět a být schopni se víceméně postarat sami o sebe, doporučuju série Adulting 101 od Kalyn Nicholson.
  7. Přečetli jste skvělou knížku a sháníte podobnou? Tisíc knih je velmi užitečná stránka, na které do vyhledávače zadáte název knihy a ona vám vyhodí tisíc podobných. A to chcete.
  8. Říkejte číšníkům, že se vám líbí jejich playlist. Nikdy nevíte, kdy se z toho vyklube ochutnávka zdarma. Nebo někomu alespoň zvednete náladu.
  9. Vzpomínáte, jak vám maminky jako malým říkaly, abyste se nebavili s cizími lidmi? To je jedna z nejdůležitějších lekcí z děctví, které v dospělosti musíte zapomenout.
  10. Pokud si chcete předplatit Respekt, počkejte si na výročí jeho založení, budete to mít se slevou.

Share this:

CONVERSATION

8 skvělých komentářů:

  1. He, předplatné Respektu bylo loni strašně výhodné jako dárek k Vánocům. Tak to přítelova mamka koupila. A chudák přítel čte dnem i nocí a přesto má některá čísla doposud nerozbalená a už je z toho, že pořád chodí nové várky, na prášky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to chápu :D já někdy stíhám a někdy (obzvlášť během zkouškového) se mi to úplně hromadí :D

      Vymazat
  2. Tak tři písně totálního nasazení vyzkouším! Strašně prokrastinuju, tak třeba to pomůže. Ostatní tipy taky skvělý! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tisíc knih a Tři písně totálního nasazení - díky! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle tvoje rady mi strašně chyběly. Jdu se hned podívat na Tisíc knih. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha no to jsem ráda, že někomu moje kecy chyběly :D

      Vymazat
  5. Ahoj, vzhledem k tomu, že tvůj blog nesleduji dlouho, tak jsem čekala nějaké seriózní body. Ale tohle ovšem také není úplně k zahození :D Myslím, že web Tisíc knih dostal úplně všechny, a to uklízení, hmmm...

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.