Je potřeba projít krizí, aby se inovovalo

Ali mi kdysi vyprávěl příběh. O vesnici, která žila z jediné krávy. A živořila. Jednoho dne přišel muž, který tu krávu, jediný zdroj obživy celé vesnice, zabil. Muž utekl a vrátil se o rok později. Vesnice vzkvétala- to, že vesničané přišli o jediný způsob obživy, je donutilo se zamyslet a přijít s lepšími řešeními pro život.

Ten příběh jsem nikdy nepochopila.

O dva roky později jsem seděla na přednášce Veřejné zprávy a profesorka povídá: "je potřeba projít krizí, aby se inovovalo, protože dokud všechno funguje, nikoho nenapadne, že by mohlo být i líp".

Tyto prázdniny se mi všechno spojilo. Kdyby nebylo mé další milostné krize, nikdy bych neměla potřebu jezdit po republice (a po Evropě) a seznamovat se. Nepoznala bych ty nejlepší lidi pod sluncem, nenašla svoji komunitu, nevěděla bych, že po světě chodí lidé jako já.

Takže kdo prochází krizí, ať myslí na to, že jenom díky ní to může být ještě lepší než předtím.


Share this:

CONVERSATION

8 skvělých komentářů:

  1. Tohle je opravdu nádherný a inspirativní článek. Myslím, že každý si občas projde dobou, kdy má krizi a vypadá to, že by se nejradši vzdal. A jak se říká, všechno špatné je k něčemu dobré :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je pravda. Já tedy se snažím naopak už po těch pár letech, kdy jsem právě se snažila o něco během krize, předejít ji právě tím, že žiju něčím novým a snažím se poznávat a ne čekat než přijde něco špatného. :)
    Článek je super, myslím, že se nad tím každý zamyslí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Článek jsem si přečetla několikrát dokola a hodně nad tím teď přemýšlím a máš pravdu :) vlastně stojím za tím, že všechno zlé je k něčemu dobré a nic se neděje náhodou, takže i krize může vést nakonec k něčemu dobrému :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprostá pravda, při té krizi si to neuvědomíš a třeba si stěžuješ, proč se tohle děje zrovna tobě, ale po nějaké době ti dojde, že se všechno děje z nějakého důvodu a vlastně tě to obohatí :) Super článek.

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvělý a naprosto pravdivý! Mě krize taky "donutila" vystoupit z komfortní zóny, cestovat a celkově jinak přemýšlet o životě. A Kláry, tu svou komunitu jsi našla na vegan akcích? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak toto je moc hezký článek a vidím v něm tu skutečnost a pravdu :)
    Krize a cokoliv špatného celkově může vést k lepším věcem, když se člověk mermomoci nezapře a nezavře doma, ale zamyslí se a žije dál...nějak, ono to nějak pak vždy může (nemusí, ale spíše jo než ne) vytvořit novinku, která může být opravdu lepší a klidně i o dost :)
    Takže jen a jen souhlasím s tím, co tady píšeš :D :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.