Jak se smířit s výsledkem voleb v deseti krocích

Článek o tom, co mít na paměti než půjdete volit, už jsem smazala, protože již není aktuální. Zato myslím, že se urgentně hodí návod na to, jak se smířit s příchodem apokalypsy. 



krok 1: běžte na stránku prodeje letenek.
krok 2: kupte si jednosměrnou letenku někam hodně daleko.
krok 3: řekněte o tom přátelům, třeba se přidají.
krok 4: běžte do lidlu a kupte si flašku vodky.
krok 5: vypijte ji.
krok 6: kupte si další, protože jedna na tohle nestačí.
krok 7: poplačte si.
krok 8: vylijte si srdéčko na twitteru, uleví se vám.
krok 9: sbalte si kufry.
krok 10: emigrujte.

Alespoň že Pirátům se zadařilo.

Share this:

CONVERSATION

8 skvělých komentářů:

  1. Haha, výstižný! Tady je kdyžtak tip na cestovku https://www.facebook.com/letenkypelikan.cz/photos/a.10150177391557222.369915.22504562221/10156810679712222/?type=3&theater :))) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že jsi ho smazala. :) Dnes sem si ho chtěla i zpětně přečíst, baví mě tvoje názory. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ho ještě máš někde uložený, budu ráda když mi ho pošleš na e-mail: m.furbacherova@seznam.cz :)

      Vymazat
  3. No, já to tu ještě zkusím vydržet... :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.