Zpět v Granadě

Sbalila jsem si velký batoh, pak svůj menší Kanken. Pak oboje nacpala k prasknutí, místo šetřila tím, že jsem trička rvala do proteinovýho shakeru a na jiná prapodivná místa, následně jsem věci zase vyskládávala, když jsem zjistila, o kolik jsem překročila váhový limit. A když bylo konečně dočiněno, uvědomila jsem si jednu zásadní věc, totiž že nemám dvoje záda. Nevadí, jeden batoh hold půjde na břicho, stejně už je mi docela jedno, co si o mě lidi myslí.


A vydala jsem se do Prahy. Díky Vesmíru byl strejda s rodinou natolik hodný, že se usvolil mě jeden večer nechat přespat v jejich domě, abych nemusela jezdit vlakem ve čtyři ráno (a to ani nemluvě o zpoždění). Samotnou mě překvapilo, jak pěkně se ke mně rodina chovala. Poslední dny v Česku jsem si víc než kdy jindy uvědomovala, jaké mám štěstí. Babička mi napekla veganské cukroví na rodinné oslavě, náhodně jsem se zjevila u kamarádky doma a byla automaticky přizvána na grilování cukety, máma mě hodila na vlak... zkrátka takové maličkosti, které ale zahřejí u srdce. A i když jsem se už do Španělska opravdu těšila, docela se mi i stýská. Rodina je rodina, ať už si na ni stěžujeme jakkoli.


Teď už se ovšem vracím do svého jižanského života a mé milované rutiny. Nákup potravin, zařízení vstupu do fitka, zápis do nového ročníku, zajímavé hodiny, procházky podél řeky, večerní tapas s přáteli, výstupy k Alhambře a na San Miguel Alto, moře, noční život, rozsáhlé debaty o politice a superhrdinech... Už se těším, fakt že jo.

Ale všechno to bude muset počkat. Protože bylo posledních pár dní nejen fajn, ale také opravdu náročných a navíc mi klimatizace ve vlacích a autobusech, ve kterých jsem za poslední týden strávila přes čtyřicet hodin, opravdu nedělá dobře, moje tělo to moc nevydejchalo a aktuálně jsem nachlazená, s lehkýma teplotama a tak. Nic vážnýho, ale asi si budu muset naordinovat těžkej netflix and chill, abych se z toho dostala. No co se dá dělat, tu oběť podstoupím.


Vám přeju, abyste přečkali začátek podzimu ve zdraví a užili si ho. Já mám předepsaných milion článků, tak se to tu teď bude zase snad po čase trošku hejbat.

Share this:

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. trička v protein shakeru :D :D :D na články se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. S klimatizací to mám stejně. Vždycky ležím několik dní s rýmou a teplotama. :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.