O koupání v Atlantiku (Azory)

Zdravím s posledním článkem z Azorů (a doufám, že zanedlouho už budu otravovat s fotkama z cest z dalších zemí). Všehovšudy to tam bylo fajn, moc pěkná příroda a tak dále, ale to počasí mě fakt vytáčelo a za plnou cenu bych tam asi nejezdila, přece jen pěknějších, levnějších a lépe přístupných míst je v Evropě dle mého spousta.



Venku16°C, na obloze šedé mraky, vítr, a já si na opuštěné pláži svlékám šaty. Jednou jsem přece uprostřed Atlantiku, tak toho využiju. Raz dva tři a hup do vody.

Mějte se moc krásně, pa!

Share this:

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. Takhle z fotek to tam vypadá docela kouzelně, ale naprosto chápu, že když se počasí nevyvede, tak to je pěkná otrava. Těším se na Tvé "otravování" s fotkami z dalších cest. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to bylo pěkný, jen jsme hold museli na hotelovým pokoji strávit víc času než jsme plánovali :D

      Vymazat
  2. No jo, počasí člověk neporučí :/ ale fotky máš hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to divné, takové počasí bych tam nečekala, ale za to můžou mé hodiny nepozornosti v zeměpise :D. Chápu, že to zkazí výlet, ale ta architektura se mi strašně líbí, takovéhle promyšlené barevné domečky já ráda. prostě ta jednotná achitektura mě neustále okouzluje, ať už je to Anglie nebo třeba Řecko a je to něco, co mi chybí v České republice, ale zase to má více důvodů...no, o tom bych mohla psát dlouho :D.
    A doufám, že se zase zanedlouho vydáš na cesty, klidně kratičké, hlavně o tom přines report! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, já to taky nečekala :D
      Já taky doufám, Johanko, jen to chce money :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.