Don't worry, eat happy V

Pracující třída zdraví!

Makám a makám a dál mě pohání jen pomyšlení na ty země, kam si za vydělané penízky zajedu. Udělala jsem si rozkošnou tabulku, na které je vyznačeno, kolik dní musím strávit za pásem, abych si vydělala na tu kterou věc. Postupně odškrtávám jednotlivá políčka a alespoň se tak motivuju. Co vy, taky o prázdninách makáte nebo válíte šunky a štvete mě na instagramu fotkama od moře?

Po nějaké době zase přináším trochu inspirace do veganské kuchyně, tak třeba se bude hodit :)

pizza s rajčatovým protlakem, paprikou, cibulí, cizrnou a vege sýrem
quinoa se zeleninou a brusinkama
jáhlová kaše, jahody a něco jako chia semínka
citronovo makový koláč podle recptu z Uni-corn (ZDE)
květákové buffalo wings, sriracha, bramborová kaše a zeleninka
tofu, cuketa, brokolice, mrkev v kari omáčce (kokosové mléko, burákové máslo, sriracha a kari)+ rýžové nudle
jáhlová kaše s banánem a lískovými oříšky
sójová zmrzlina, borůvky a čoko topping
smažená cizrna na cibulce a bramboro-mrkvo-brokolicová kaše
 jáhelník
moje nejoblíbenější pitíčko (může se pít teplé i studené): šťáva z jednoho pomeranče, kousek zázvoru, pár rozpůlených semínek kardamomu a voda podle uvážení. Deset minut povařit a hotovo :)

Mějte se moc krásně a zatím čao!

Share this:

CONVERSATION

5 skvělých komentářů:

  1. Práce šlechtí, můžeš pak na sebe být právem hrdá, že sis na cesty vydělala sama. Tenhle přístup rozhodně chválím. Taky makám, za týden promuju a hledám práci, kde budu makat většinu svých dní alespoň následující rok, možná dále, všechno se teprve uvidí.
    S veganskou kuchyní se v reálném životě moc nesetkávám, nechutnají mi jáhly, ale ten zbytek vypadá celkem lákavě. Don´t worry, eat happy je dobrý slogan proti depce a s takovými jídly snad potom ani nehrozí obezita :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo, a navíc vím, že bez práce bych se nudila, ale občas si člověk potřebuje postěžovat :D
      A já zrovna jáhly totálně zbožňuju :D

      Vymazat
  2. Všechny jídla vypadají božsky, mě nejvíce láká ta quinoa, protože ji chci zkusit už dlouho, jinak odebírám časopis food a tam je zrovna recept na makovo-citronový chlabíček tak ten mám v plánu :D tyhle články miluju, ale dělají mi velký chutě :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovej časopis bych odebírat nemohla, měla bych pak věčnš hlad :D

      Vymazat
  3. Mňam, takových dobrot :) tyhle články mě vážně baví.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.