Jak proměnit špatné v dobré a chvilka feminismu (Barcelona)

Vrátila jsem se na hotel (ok no, tak hostel) a zjistila, že mám novou spolubydlící- rusku. Jak už mám ve zvyku, začala jsem se s ní bavit a zjistila jsem, že následujícího dne poběží maraton. Wow. Já umírám už po pěti kilometrech a někteří lidé běhají maratony, tak už to v životě chodí. Ptala jsem se jí, jak se k tomu vlastně dostala. A ona mi vyprávěla, jak se před dvěma roky rozešla s přítelem a potřebovala všechnu tu negativní energii nějak vybít. A tak začala běhat. Dnes jezdí po největších evropských městech a běhá maratony. Krom toho blaženého pocitu úplného vyčerpání tak člověk i v rychlosti pozná ta nejkrásnější místa i supr lidi. To je docela dobrej příklad, jak z něčeho negativního vytěžit to pozitivní, no ne?

acai bowl v Tast (Carrer de la Diputació)

 ve VegArt mají absolutně boží jídlo (a sušenky)
Dnešní chvilka feminismu: našla jsem si na netu pár gratis výstav a tahle byla jednoduše nejpeckovnější. Šlo o výstavu streetartisty s pseudonymem TVBoy. Skvělá popartová technika a politické náměty, to zní přesně jako něco pro mě. Bylo mi ale blbý dělat moc fotek, takže jsem udělala jen dvě. Nad tímto textem můžete vidět obrazy Wonder Ada a Santa Ada. Ada Colau je barcelonská starostka a je to moje hrdinka. Nejen že je to žena ve vedení jednoho z nejvlivnějších evropských měst ale navíc se drží daleko od jakýchkoli skandálů, opravdu se zastává slabších a sociálně znevýhodněných a v minulosti se účastnila velkého množství protestů. Proto myslím, že námět Wonder Ada je opravdu na místě.


Jinak doufám, že se máte moc krásně, já jsem den ode dne šťastnější. Dnes jsem si třeba několit minut tančila v supráči vítězný taneček, protože měli česká piva ve slevě (hádejte, kdo cestou domů cinkal jak největší ochlasta) a protože jsem objevila sriracha majonézu a kompletně se zamilovala (a je vegan, yessss). Jo a taky proto, že jsem dnes začala s přerušovaným hladověním (konkrétně lean gains) a mám z toho fakt super pocit.

A jak se v životě daří vám?

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 skvělých komentářů:

  1. O bože, ty fotky. Barcelona je tak moc nádherná <3 a ta acai bowl, to musím někdy zkusit :) jinak běh je opravdu skvělý pomocník na shození všeho stresu a odreagování, přestože jsem běh nenáviděla, loni jsem začala běhat a teď to je moje láska <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, běh člověku vždycky zvládne zvednout náladu :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.