Tarifa

Zdravím!

Nejdřív bych chtěla všem strašně moc poděkovat za podporu u předchozího článku, opravdu si toho vážím. A poslední týden si náramně užívám, protože, dámy a pánové, jsem po dlouhé době konečně šťastná. Sluníčko venku svítí, ptáčci zpívají, já chodím do fitka, plánuju si své budoucí cesty, snažím se zase věnovat dostatek času škole, dobrému jídlu, pivu se třídou, přátelům a celkově se dostat zpět do formy, fyzicky i psychicky. Před třemi dny jsem navíc šla darovat krev a mám z toho moc dobrej pocit.

A o víkendu přijela mamča s jejím přítelem, aby se konečně podívali, kde že to vlastně žiju, a při té příležitosti jsme si udělali menší výlet po jižním pobřeží Španělska. Jednou ze zastávek byla Tarifa, nejjižnější bod Evropy, kde se navíc stýká Středozemní moře s Atlantským oceánem, děsně tam fouká a dělají tam skvělé veggie burgery.

nevím proč mi ta dodávka děsně připomněla album El Camino od The Black Keys
 veggie burger

Mějte se moc moc krásně a zatím ciao!

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. Vypadá to tam krásně a ten veggie burger, mňam ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, z fotek jde krásná atmosféra, doufám, že budu mít někdy šanci ji okusit živě..:-)
    Jsem moc ráda, že jsi po dlouhé době spokojená a šťastná, můžu se jen zeptat, kam plánuješ své další cesty? Inspiruješ mě v tom, že jezdíš sama, takže vymýšlím na letní prázdniny plány taky a tak jsem jenom zvědavá, jestli se někde naše cesty nekříží..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé plány jsou takové: o velikonočních prázdninách bych se ráda znovu vydala na Svatojakubskou cestu protože na ni moc ráda vzpomínám, no a v létě chci dva měsíce pilně makat, abych si našetřila a mohla se podívat do Nepálu, ovšem tentokrát ne sama nýbrž se společnoskí Geckos, protože se mi strašně líbí to, co dělají. Pokud se mi našetřit nepodaří, myslím, že se s kamarádkou podíváme stopem na sever :) Kam by ses chtěla podívat ty? :)

      Vymazat
  3. Moc díky za odpověď. Já mám v plánu vydat se do Santiaga de Compostela během letních prázdnin, je nějaká trasa, kterou bys mi doporučila? :-) Nepál zní lákavě, ale nic jsem neslyšela o společnosti Geckos, tak se na to večer mrknu. A na sever chci taky, ale přála bych si jet autem už z Česka, ale momentálně nemám v okolí nikoho, koho by to lákalo a když už je, tak chybí finance. A sama si autem takhle daleko netroufám. Takže jednou snad..:-)
    Měj se krásně a brzo se ozvi! ;)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.