Budapešť

Zdravím! Na konci prázdnin jsem byla na menším výletě do Budapešti. Vzhledem k tomu, že právě tam se můj život dost pokazil jsem stále neměla sílu sem přidat fotky, které jsme tam pořídili, ale snažím se na to přestat myslet a být pozitivní. Takže tady tady jsou.

Jinak co se mého aktuálního života týče, staré problémy stále nejsou vyřešeny, ale alespoň nepřibývají žádné nové. Protože moc přemýšlím, tak stejně nemůžu spát a každý den mě chytá nová depka, navíc jsem si navalila tento semestr tolik předmětů, že nestíhám absolutně nic a kbyby naši učitelé nebyli tak milí, byla bych přesvědčená o tom, že jejich hlavním záměrem je nás zničit. (tak kupříkladu musíme přečíst oba díly Quijota a udělat z něj ekonomický rozbor). Kamarádka se teď vrátila ze Švýcarska a přivezla mi několik tabulek čokolády. Půlka z nich padla za vlast během prvních tří dnů (a jak o tom píšu, mám chuť na další). Ach a konečně jsem se začala učit italsky, dobrý, ne?




Tyhle žlutý tramvaje žeru.
Jsem jedinej podivín, kterej zkrátka vždycky musí mít dezert?

Mějte se moc krásně a užívejte podzimu, čao!

PS: nechcete mi někdo poslat pohled? fakt by mi to zlepšilo náladu.

Share this:

,

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. Piš adresu! (sem asi ne, ale hod mi to na mail scatty-chan@ seznam.cz ) a jeden ode mě máš <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, napiš mi na facebook Denisa Zrubecká adresu, taky moc ráda pošlu pohled :)

    OdpovědětVymazat
  3. Budapešť je nádherná, já už se tam chystám delší dobu! A pošli mi na twitter adresu, pošlu ti pohled za ten z Itálie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky! Do Budapeště se chci už hrozně dlouho podívat :).
    Jinak doufám, že ti bude brzy líp. Je mi jasný, že toho máš teď asi moc, ale já nedávno, když jsem se necítila nejlíp narazila na youtube tohoto týpka a úplně mi obrátit pohled na svět (k lepšímu), tak třeba ti taky zlepší náladu :).
    https://www.youtube.com/user/koiscorner/videos

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaaaaaaa moc ti chci poslat pohled!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.