10 rad do života V

Hola hej, pátek je tu!
A sním pár dalších nadmíru užitečných tipů do života. Jo jo, jak vy to máte díky mě lehký.
  1. Naučte se přiznat chybu. Dřív jsem patřila k lidem, kteří se zarytě obhajovali, i když věděli, že neměli pravdu nebo udělali chybu. A v posledním roce jsem zjistila, že přiznat chybu je daleko jednodušší než hledat argumenty pro to, že jste vlastně žádnou chybu neudělali. A taky to vaše okolí spíš ocení.
  2. Když jsem se několikrát málem rozbrečela při pohledu do zrcadla v plavkách (já měla na sobě plavky, né to zrcadlo), došla mi jedna zásadní věc. Chyba není moje tělo, ale pitomě malý plavky. Když jsem si pak šla koupit nové, mezi eskové velikosti jsem už ani nezavadila pohledem a vůbec mi to nevadilo. Jedním z prvních kroků k body positivity je mít správnou velikost oblečení, nikoli kousky, které vám pomalu prořezávají každý centimetr těla.
  3. Vždycky vždycky vždycky si s sebou do letadla berte tlusté ponožky.
  4. Nemyslete si, že v jednu hodinu ráno v Praze (a dost pravděpodobně i jakémkoli jiném velkém městě) při hlavní turistické sezóně seženete ubytování.
  5. Naučte se dělat komplimenty. Všem, holkám i klukům. Dám vám k tomu tři tipy; myslete to upřímně, jinak je to fakt kompliment na houby. Snažte se pochválit něco, co ten člověk neslýchá často (Př. "jsi fakt pěkná" u holky, která by se mohla pomalu jít rovnou projít po runwayi není nic moc originálního). A nakonec, zaměřte se na kvality, na kterých ona osoba má nějaké zásluhy (Př. "náš pěkný oči" nebo "máš pěkný jméno" slouží akorát tak k tomu, abych poděkovala rodičům nebo jejich genům, že se boře namíchaly).
  6. Nikdy nezrazujte vaše přátele, ani nikoho jiného. Tak předně je to hnus a pak také získat něčí důvěru zpět je neuvěřitelně těžké (a dost možná si ji ani nezasloužíte).
  7. Mít doma zásobu čínských polívek je základ přežití.
  8. Nikdy, nikdy, nikdy nikomu nepůjčujte víc než pár stovek. A už vůbec ne veškeré vaše úspory.
  9. Nesmějte se lidem, kteří sebou nechají z lásky vytírat. Jednou byste se mohli objevit na jejich místě.
  10. Dropbox je fakt neuvěřitelně šikovná věcička. Obzvlášť když ztratíte flashku nebo usb.


Já jsem teď plná naděje, tak se inspijujte a užijte si podzim.
Mějte se moc krásně,
PA!

Share this:

,

CONVERSATION

1 skvělých komentářů:

  1. Miluju tyhle tvoje články!! A s těmi penězi je to zatraceně velká pravda :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.