4. 4. 2016

Zdravím!

Jak se máte? Já teda čím dál líp, mám před sebou totiž samé nadějné vyhlídky. Tenhle měsíc vychází nový Body Pump, Body Combat i Body Balance, taky budeme mít ve fitku různé meditační kurzy a velkou párty, k tomu mám ten dojem, že už si zanedlouho budeme moct udělat výlet na pláž, příští měsíc ferie (megaboží pouť), zkouškový pravda samo o sobě nebude tak super ale oslavy už jo, no a pak prázdniny. A díky Vesmíru, vypadá to, že nebudu muset letos hrabat seno, nýbrž budu pracovat v posilovně, za minimální plat, ale hlavně že vůbec. V srpnu mé malé italské dobrodružství... a asi vám připadá divné, že už jsem myšlenkami vlastně na konci letních prázdnin, ale tuším, že nadcházející půlrok bude la bomba (a chci to mít někde napsaný pro případ, že bych se zas sesypala a potřebovala nějakou útěchu).

Fotky jsou ještě z Česka od mé milované Barunky (na její stránky se určitě mrkněte ZDE), kterou musím dostatečně zneužít dokud není moc slavná a dělá to pro mě zadarmo. Bylo to skvělý odpoledne, protože Barča je sluníčko a člověku zvedne náladu už její přítomnost. No a taky jsem měla ten boží veganskej koláč v Bistré krávě. Jsou to fotky ještě ze dne před mým ostříháním a jak na to koukám, přišla jsem o víc vlasů než jsem si ze začátku připouštěla. Nu což, člověk občas musí shodit srst, žejo.

Ta košile je jeden z nejlepších sekáčových úlovků mýho života. Jediná nevýhoda je, že je to nejspíš malá nestoudnice a ráda sama od sebe rozepíná knoflíčky zrovna na místech, kde to není ale vůbec vhodné. Jaký majitel, taková košile, ehm.

Mějte se moc krásně a užívejte jaro,
ČAO!

Share this:

, ,

CONVERSATION

7 skvělých komentářů:

  1. Tenhle článek je tak krásně pozitivní! Jde z tebe super energie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle článek je tak krásně pozitivní! Jde z tebe super energie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je super vidět napsané to, co máš v plánu. Pak se na to člověk víc těší. :)

    OdpovědětVymazat
  4. hej Kláry, já tě vždycky tak ráda vidím. a to cos napsala si asi vytisknu na horší dny. jseš zlatáá! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tebe, Baru, pak mi musíš poslat tu naši fotku :) a jen si to vytiskni, takový věci se vždycky hodí! :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.