Stěhování, novinky a tak

Posledních pár týdnů bylo (k)rušných a boj pokračuje, protože jsem v jednom kole a nemám tušení, kdy bude čas na odpočinek, ovšem na druhou stranu čím jsem zaneprázdněnější, tím míň myslím na blbosti jako nesmyslnost bytí a to je fajn. Co je u mě teda novýho? Ve zkratce...

Nejchutnější hřích a univerzitní mikina v hlavních rolích

- Přestěhovala jsem se z bytu, ve kterým jsem poslední dny byla nucena spát na zemi v kuchyni, protože to bylo jediné místo, kam dennodenně nedoléhaly zvuky sousedovic fiesty. Teď bydlím ve čtvrti, které mí spolužáci přezdívají čtvrť snobských pravičáků, a překvapivě, platím o 40 euro míň a k tomu mám centrální topení (konečně!).

 výhled z naší terasy- Sierra Nevada


- Udělala jsem všechny zkoušky a vtipné je, že z Administrativy, u které jsem se od začátku roku zapřísahávala, že nemám šanci ji dát, jsem dostala matrícula de honor (plnej počet bodů z prací i testu), takže ponaučení, nikdy nevěšet hlavu, nic není nemožný.

- Mám ohromě moc práce do školy a k tomu se snažím nezanedbávat sociální interakce v podobě čajových párty, palačinkových párty, společných obědů, kafíček na terase a tak. Dá to zabrat, to vám povím ale nepopírám, že bych si něco z toho i neužila.

Kamarád mě pozval na kafe a tohle je výhled z jeho terasy. Och můj Bože.

- Přivedla jsem do Granady hru Mafie a teď všichni běháme po městě s kartáčkama na zuby a snažíme se vzájemně oddělat.

- Moje láska k Body Pumpu se prohlubuje a navíc jsem si zvýšila zátěž na činkách, tyhle pokroky mi dělaj fakt radost. A nezastavuje mě ani to, že už mám skoro měsíc teploty a nedaří se mi jich zbavit, většinu času teda alespoň předstírám, že jsem zdravá a snažím se o tom přesvědčit i vlastní tělo.

- Mí dva nejlepší přátelé se dali dohromady a já se teď vůbec necítím divně když spolu my tři někam jdeme. Ne. Ani trošku. Ehm.

Machiavelliho Vladař a čaj, který mi kamarádka dala. Jen tak. Prostě protože ví, že mám ráda čaj a protože narazila na fajn obchůdek. No nemilujte ji.
Vždycky, když jdu kolem tohoto obchůdku s ukulele, mám chuť si jedno koupit a naučit se na něj hrát.
Býčí aréna, u které jsem ještě nedávno bydlela

Doufám, že se máte moc skvěle a všechno zvládáte levou zadní,
pa!

Share this:

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. Gratuluji ke zkouškám!! A vždycky když vidím ty tvoje fotky ze Španělska, mám chuť si koupit letenku a hned tam odletět!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a fakt, Veru, kdybys chtěla, tak můžeš kdykoli přijet :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se ti ve Španělsku daří :) už nám konečně napiš něco víc o Body pumpu jsem zvědavá!! :D vlastně díky tobě jsem teď začala chodit na trampolínky a miluju jeee, musela jsem o tom i napsat článek jak jsem z nich nadšená :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tam je to taak krásný!
    A jsi šikovná! :D:)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.