S úsměvem se spaluje dvakrát víc

Dobře, hned ze začátku připouštím, že se jedná o menší hyperbolu a sám úsměv asi na počet spálených kalorií velký vliv nemá, ale když se to vezme oklikou, něco pravdy na tom přece jen bude.

Když jsem se nedávno konečně dostala z dvoutýdenní nemoci (čtěte: začala jsem tu teplotu ignorovat a rozhodla se, že jsem prostě zdravá a basta) a dorazila jsem do body pumpovýho sálu, měla jsem chuť začít tam pobíhat a rozhazovat kolem sebe činky místo konfet, jakou jsem měla radost, že jsem tam zpět.


My point is, když vás to, co děláte, fakt baví, věnujete se tomu častěji a hlavně s větší vervou. Děláte to kvůli samotnýmu sportu a ne proto, abyste pak mohli hned běžet do šatny a zkoumat, jestli ta celulitida už teda konečně mizí. Prostě si to užíváte a najednou zjistíte, že to má i svoje pozitivní vedlejší účinky, jakože se vám například zpevní tělo nebo zmizí nějaký špíček. Proto se pokuste najít něco, co vás chytne a do čeho se zamilujete (za mě zatím body pump a jumping jsou top) a pokud nemůžete nic takového najít, zkuste změnit ne co děláte ale to jak to děláte.

Uznávám, že nám to dost ulehčují trenéři. Miguel nás dokonce odmítá pustit do sálu, dokud se na něj neusmějeme. Samotnou hodinu na nás pak pokřikujou povzbudivý věci jako 
"Teď máte tři sekundy na odpočinek, tak toho využije!"
"Tleskněte si se svým sousedem, protože po téhle písničce už ruce nezvednete!"
"Jak už možná víte, klíčem ke správnému provedení tohohle cviku je, že při refrénu budete zpívat oh oh baby!"
"Pokud vás při každým dřepu neuslyším křičet hej, tak si ten track sjedeme celej znova!"
"Je mi jedno, že máte na zádech patnáct kilo, můžete si se mnou přece trochu zatančit!"
(mě a kamarádku trenéři žerou hlavně proto, že s nima fakt všechny tyhle blbosti děláme a tančíme a křičíme a zpíváme a je nám fajn)

I pokud ale upřednostňujete cvičení na vlastní notě bez dirigovaných hodin a trenérů, jde si to vylepšit spoustou způsobů, jako například parťákem, který vás bude hecovat, dobrým playlistem nebo samotným pocitem z vašeho pokroku pokaždé když zvednete kilo navíc nebo uběhnete těch pět kiláků za kratší čas.

Pozitivní myšlení je hlavně základem toho, že se nevzdáte a po dvou týdnech bez výsledků nebo první sladkosti si neřeknete, že to stejně nemá cenu, že nic nejde vidět a že vás to nebaví a nemáte na to čas a tak vůbec, že sledovat odznova celej HIMYM je daleko lepší nápad než ztrácet čas v posilovně...

Ne, sport není jen o tom, abychom měli pěkný tělo do plavek, tak na to nezapomínejte a nevzdávejte to. Říkala jsem si, že možná kdybych začala sportovat dřív, měla bych větší zásoby endorfinů a nikdy bych nezačala přemýšlet tak, jak přemýšlím, ovšem pozdě bycha honiti. Takhle se můžu vždycky alespoň na chvilku totálně vyčerpat a přestat myslet na trable všedního dne.


Mějte se moc krásně, zítra se schovejte před všema mrskačema a hodně štěstí. Já zatím budu ve vzduchu jako pták, co opožděně letí do teplých krajin.

PA!

PS: Jo, začala jsem sledovat celej HIMYM odznova a je to boží, protože už si ty vtípky vůbec nepamatuju

Share this:

, ,

CONVERSATION

5 skvělých komentářů:

  1. Je pravda, že od té doby, co cvičím pro radost a ne pro postavu, to dělám pravidelně. Dřív jsem si vždy namlouvala, že začnu zítra a budu do léta fit, ale nikdy to nedopadlo. Teď sleduju hlavně to, jak si cvičení užívám, ne jak shazuji kila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Trampolínkyyyy for life! :D
    Úplně s tímhle článkem souhlasím, když jsem začala cvičit kvůli tomu pocitu, naučila se při tom i blbnout, ale i tak se zničit začlo to být na těle a hlavně v hlavě hodně znát :) vzkaz pro všechny: nevzdávej to, stojí to za to a ty na to máš! bum bum, dej mi 5!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja úplne vypínam pri cvičení vypínam. To proste vždy ked stres a jedno s druhým, tak to je to najlepší :-) Ja chodím do posilky s kamošem bodybuilderom alebo s otcom, ktorý je tiež a oni ma vždy poriadne vyhecujú a hned mi ide zdvíhat šecko lahší. Je to proste super mnet nekoho tak pri sebe :-) A pozitívne myslení je fakt základ, ked sem začínala s posilkú, tak sem mnela kolkokrát chuť to vzdat, ale nakonec sem sa vždy nakopla, že to musím dat kvuli sebe :-) Super článek, určite može motivovat moc ludí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, já osobně neznám nikoho, kdo by posiloval, takže když jdu makat se závažím, tak se musím hecovat sama :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.