Córdoba

Tento článek je důkazem, že Tajemství funguje. Před týdnem jsem si vzpomněla na školní výlet, kdy jsme zavítali i do města jménem Córdoba a napadlo mě, že by bylo moc fajn podívat se tam znova. Dva dny později mi píše kamarádka: "Nezajedem v sobotu do Córdoby?". Odpověď byla jasná.

Je fakt, že svou Granadu mám o něco radši, připadá mi živější a ne tak moc zaměřená jen na turisty, tím pádem i levnější. Córdoba má ovšem taky něco do sebe. Stejně jako ve většině andaluzských měst, i tady se mísí křesťanská kultura s arabskou, ovšem tady je to vidět ještě o něco víc, tak třeba proto, že hlavní památka je zde katedrála přestavěná na mešitu. A je krásná, ale už jsem tam byla před čtyřmi lety a znovu se mi vstupné platit nechtělo.

Jinak už se tady začíná šířit vánoční nálada, v ulicích se montují světýlka a stavějí se trhy, ovšem bez punčů, já ale vím, že za méně než měsíc už budu v Olomouci pobíhat se svými přáteli od jednoho punčového stánku ke druhému, takže mi to až tak nevadí. Letos se na Vánoce těším snad víc než kdy dřív. Co vy, už to na vás taky přichází?



 #workhardplayhard
 kdybych měla popsat Córdobu jediným slovem, byly by to pomeranče
 směj se, miluj, sni, užívej si, nadchni se pro něco, prociť to

Mějte se moc krásně,
PA!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. tož té Klárce to zase tak sluší!! <3 a já se těším na tebe, bude to báječný všecko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Barouši, ty lichotníku! a jo, bude to moc moc bájo :)

      Vymazat
  2. To je nádhera!! Já jen doufám, že se v brzké době po několika letech zase do Španělska vrátím! :)
    Ps. Hrozně ti to sluší Klári! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každopádně kdybys chtěla, ráda tě tu pohostím :) a děkuju :)

      Vymazat
  3. Ani ne tak na Vánoce jako na sníh :) Dneska celý den sněžilo, ale nezůstalo ani ň :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, tak to je mi zas docela jedno, my to máme dnes 11° a všichni trpíme, navíc ani nemáme topení :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.