10 rad do života IV

Klikla jsem na koncepty a najednou tam na mě jako neonovým nápisem v Las Vegas zářil rozepsaný tento článek. Chyběl mu desátý bod a protože jsem přesně věděla, co tam chci napsat, post je venku.

Tak ať je váš život zas o něco dokonalejší

  1. Pokud vás něco trápí, vypište si všechny vaše problémy a starosti, k nim případné nejhorší scénáře a taky možná řešení. Mně tohle strašně pomáhá, protože nikdo mi nepomůže tak jako já sama sobě.
  2. Nezahazujte svoje sny, pokud po něčem dlouho toužíte, tak to udělejte, abyste pak za několik let neříkali dítkám "joo, tenkrát jsem moc chtěla udělat tohle a támhleto, ale pak jsem se na to vykašlala, protože...no... se mi nechtělo"
  3. Pokud máte ve zvyku vypisovat svoje myšlenky na všechny možné papíry, které máte po ruce, a pak si je zakládat do knížek, aby se vám nepokrčily, nezapomeňte na to, až ty knížky budete vracet zpátky do knihovny (Tímto zdravím pana knihovníka, který měl tu čest přečíst si několik stránek mého deníku).
  4. Když číst Padesát odstínů šedi, tak leda ze čtečky, pokud teda netoužíte po zvrhlých či odsuzujících pohledech širokého okolí.
  5. Pokud chcete někomu udělat překvápko, tak jenom takové, o kterém na stopro víte, že se mu bude líbit, jinak by to mohlo skončit taky dlouhým naštváním a hádkama.
  6. Vyrobit se dá prakticky cokoli, stačí použít google. (Já si takhle nedávno vyrobila stylus pen a hned se mi s tabletem pracuje líp).
  7. Stát někde se zoufalým výrazem je univerzální řešení na většinu problémů. On se totiž vždycky najde někdo, komu vás bude líto. Teda pokud nebudete stát uprostřed pouště. Nebo tak něco.
  8. Sledujte Hru o trůny. Tohle není jen obyčejný tip na seriál. Hru o trůny sledují všichni. Prostě všichni. Takže když vázne konverzace a nevíte, o čem se s někým bavit, stačí nahodit: "A sleduješ hru o trůny?" a hned je o zábavu postaráno.
  9. Pokud jste nervózní, dejte si žvýkačku, tělo si řekne: "ok, kdyby byl(a) v nebezpečí, nebude žrát, tak žádnej strach" a uklidní se.
  10. Mějte se rádi, dejte si koláček na snídani, pochvalte se za dobrou práci, udělejte si pohodu s oblíbenou knížkou. Člověk by měl začít u sebe. Takhle si ospravedlňuju, když ráno začínám flanem a horkou čokoládovou napolinátou.

Some people feel the rain

Share this:

,

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. Miluju tyhle typy článků! Vždycky se nad tím pozastavuji a pak si kolikrát uvědomím, že některé věci dělám, díky takovým článkům!

    OdpovědětVymazat
  2. Bod 3 mě pobavil :D tyhle rady jsou fakt super :D

    OdpovědětVymazat
  3. heh, ta sedmička :D

    Super napsáno, jo!

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.