17 DŮVODŮ proč nechci řidičák

KTERÉ NEMAJÍ ABSOLUTNĚ NIC SPOLEČNÉHO S TÍM, ŽE UŽ JSEM TO TŘIKRÁT POSRALA

  • auta jsou neekologická
  • auta jsou drahá
  • benzín je drahý
  • pokuty jsou drahé
  • bez řidičáku nikoho nesrazíš na přechodu
  • nebo jinde
  • nikoho nenabouráš
  • a nebudeš muset poslouchat miliony nadávek
  • o auto se musíš starat (moc zodpovědnosti)
  • a pak ho nějaká svině ještě vobjede klíčem
  • věčně není kam zaparkovat
  • při řízení se člověk nemůže učit (ve vlaku ano)
  • při řízení se nemůže spát (ve vlaku ano!)
  • při/před řízením člověk nemůže pít (ve vlaku ano!!)
  • člověk snadno zabloudí
  • pořád po tobě chce někdo odvoz
  • na oslavách se všichni dohádáte, kdo z vás bude řidič
Jasně, přiznávám, že nejdřív jsem nebyla zrovna šťastná a jen s obtížemi jsem zatlačovala slzy, když mi komisař oznámil, že to furt nebylo ončo. Byl to ale spíš jen šok. Teda pokud se dá říkat šok něčemu, co jste očekávali. Spíš to bude tím, že byly nadobro ušlapány, zamordovány a upáleny poslední zbytky mojí naděje. Nu což. Otřepala jsem se docela rychle, líto je mi spíš těch peněz a času, které jsem do toho už vrazila. Vidím to ale z té pozitivní stránky: kdyby mě někdy unesli a já náhodou měla možnost ujet v nějakém náhodném autě, asi bych se zvládla rozjet a třeba si zachránila život. Dobrý, ne?

Share this:

, ,

CONVERSATION

19 skvělých komentářů:

  1. Haha, tak tenhle článek mě opravdu pobavil. Já řidičák taky nevlastním a ani jsem se o něj nikdy nesnažila, důvodem jsou právě ty důvody co si zmínila výše. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já miluju tyhle tvý články :D a lol, v úterý mám já svůj druhý pokud, dodala jsi mi hodně naděje :D
    ady.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem svůj řidičák dostala napotřetí jen díky tomu, že mě měl pan instruktor rád a asi dvacet minut se za mě u pana komisaře přimlouval. :D
    Teď nedávno jsem sedla za volant po roce a zjistila, že už ani nevím, co který pedál dělá a týjo, wow, ono se vlastně mačká spojka, když chci přeřadit!... Asi jsem prostě blond, nebo nevím :D
    Jinak přeju hodně štěstí, příště už to určitě vyjde ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Sdílím plno tvých důvodů. Nechci si dělat řidičák, alespoň ne v osmnácti, protože vím, že auto nedostanu a rodiče mi ho půjčí maximálně, když budou chtít odvést z nějaké oslavy. Přijde mi to tedy naprosto zbytečné a udělám si ho jednou, až budu vědět, že je to pro mě nutnost a budu mít možnost si pořídit vlastní auto.
    PS. Chápu, že tě nejvíc štvou ty peníze. Kamarádka ho teď už neudělala na počtvrtý a bojí se, že čím dýl tam chodí, tím míň toho umí. Ale jednou ho určitě uděláš ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Řidičák mám, za měsíc je to už 6 let (říkám si, cože?), ale nejezdím, vlastně to skoro nevyužiju. Na druhou stranu toho ale lituju, protože v řízení nemám žádnou praxi a ta se podle mě vždycky hodí. Komisař se u závěreček taky zdráhal, jestli mi to dát, ale nakonec řekl něco jako "celkově to bylo dobrý". Příště ti to už taky určitě vyjde :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  6. :D Perfektní článek, pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  7. sice jsi asi ten nejchytřejší člověk, jakého znám, jsi velice inteligentní..ale to někdy nestačí a možná je to na obtíž. Jsem průměrná ale řidičák jsem udělala vpohodě na první pokus:) někdy jsou takový lidi více připravený pro život, než nějaký génia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka spřádala podobnou teorii :D a děkuju ti :)

      Vymazat
  8. užasny článok :D týmto ma vždy pobavíš :D
    inak aké autá sa ti páčia ? :) Skôr také tie velké typu Land Rover alebo malé "chrobáky"? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí trabanti :D a pak brouci, ale líp se mi jezdí v SUVčkách :D

      Vymazat
  9. Nic si z toho nedělej :) Já ty zkoušky dala až na počtvrtý :D a dárek za zvládnutí autoškoly mě rozdhodně nečekal (jako u některých) :D Nejvíc taky lituju těch peněz co se do toho vrazilo...nu což, nikdo nemůže umět všechno :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vůbec se tím netrap, nestojí to za to! (vůbec to neříkám proto, že už mám za sebou pokusů šest) ale myslím, ze toho prostě a jednoduše nejsem schopná. Ale to nevadí, pujdou nám jiný věci.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo! Objala bych tě, takže alespoň virtuální hug! :D

      Vymazat
  11. A teď jedna maličkost pro všechny, kteří mi přejí, abych to příště zvládla: asi to z toho článku nebylo až tak dobře pochopitelné, ale já už na to prostě kašlu, ten řidičák NECHCI :D už žádnej stres, je mi to všechno fuk :D

    OdpovědětVymazat
  12. Úplně se v tom za rok vidím :D

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.