Ples

Mám výčitky. Z nějakého neznámého důvodu mi přibývají pravidelní čtenáři a já zrovna vůbec nemám čas přispívat. Promiňte promiňte promiňte. Teď je to s uzavíráním známek takové těžší, to snad chápete, navíc některé dvorní fotografky mají zkouškové. Slibuju ale, že za týden se vše vrátí do normálu, už mám spoustu nápadů na články a některé rozepsané. Dnes tedy jen taková malá vsuvka v podobě fotek ze včerejšího plesu naší paralélky (můj maturiťák je za dva týdny, nechcete někdo přijít oslavit konec pololetí? :)). Byl to děsně fajn večer, jen mi to tak nějak připomíná, že moje středoškolská léta už opravdu dospívají zdárnému konci, no jéje. Španělštinář mi teď ale navrhl, že bych mohla jít studovat do Barcelony a co si budeme nalhávat, takové vyhlídky mě více než lákají.


- Já tě vezmu do náruče!
- Cože?!
ani jsem se nenadála a fotka byla na světě, haha


Doufám, že se z té školy teď nezblázníte,
mějte se moc krásně,
PA!

Share this:

CONVERSATION

12 skvělých komentářů:

  1. Jej, zkouškový už zítra končí (aspoň doufám!), pak budu (konečně) nějakou chvíli doma, ale slibuju že pak budeme fotit :D Taky už bych potřebovala na blog něco cvaknout :)
    Máš krásný šaty Klárko a moc ti to sluší <3

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! :)
    V pátek jsem byla už na třetím maturitním plese tento rok a jsem docela ráda, že já to mám ještě docela daleko.
    Tu nabídkou studia v Barcelloně ti závidím a přeju, aby ti to vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, moc ti to sluší :)

    Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. To Španělsko zní víc než dobře! :D
    A přišla bych, ale bydlíš daleko a v ten den už jeden maturák bohužel navštívím :( :D Hehe. A sluší vám to!

    OdpovědětVymazat
  5. Cože, tys byla na tom plese v sobotu v Boby centru? My tam měli ten den zakončenou tanečních :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. What? Ne :D byla jsem na maturáku naší paralelky na Flóře :D

      Vymazat
    2. Ahaa, ja to soudila podle poslední fotky, protože tam taky byl ten fotokoutek Bobinie, ale ono je to asi teda na víc místech :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.