Food diary


Ahoj!

Omlouvám se za lehkou neaktivitu, mám toho teď moc moc, navíc na mě během týdne přišla taková depka nálada, prakticky bezdůvodně, jen jsem se zkrátka necítila na to, cokoli tvořit, navíc jsem neměla s kým fotit, takže nemám moc co přidávat, protože vás nechci utápět ve svých kecech. Už je mi ale zase skvěle, vše se daří (jen kdybych tak v pondělí neměla další zkoušky v autoškole -.- a neustále se nestresovala, že nevím, co budu dělat se svou budoucností), všude samý duhy, jednorožci na růžových obláčcích, znáte to.


Myslím, že jsem to ve svých novoročních předsevzetích nezmínila, chtěla jsem ale omezit živočišné výrobky a jsem na sebe docela pyšná, až na cukroví jsem jedla celý týden vegansky a téměř bezlepkově (dřív jsem jedla pečivo prakticky pořád), ani to není tak těžké, jak jsem čekala. Včera jsem tedy dala přednost falafelu před kebabem (kdo z vás se taky zúčastnil Celonárodního dne kebabu nebo Falafelu pro Tomia?). Byl doma dělaný a s ním i guacamole, bramboráky, víno, hry a téměř žádný spánek. U babičky jsem dnes byla malinko přejetá, ale komu by to vadilo.

Nu a některá jídla jsem i dokumentovala a říkala jsem si, že by vás třeba mohly inspirovat, obzvlášť pokud chcete taky pozměnit jídelníček.

bylinkové tofu, rýže, paprika, růžičková kapusta (miluju, ale fakt MILUJU tofu a basmati rýži, navíc trpím úchylkou na kari, takže kombinace tofu-rýže-zelenina-na-kari je pro mě více než obvyklá)

polévka z červené čočky, mrkve a kokosového mléka s troškou cibulky

moje další láska- hummus, v tomto případě jím plněné papriky a nopálový rohlík

opět hummus, tentokrát s kousky mrkve

 tofu, rýže, zelenina dušená na kokosovém oleji <3

mrkvovo-kapustová polévka s kousky strouhaného kokosu (dejte na mě, všechno chutná líp s troškou kokosu)

 a tyhle ovesné sušenky s kousky sušeného ovoce jsem teda pekla ještě před Vánoci

Mějte se moc krásně,
PA!

Share this:

,

CONVERSATION

12 skvělých komentářů:

  1. O tom kokosu teda slyším poprvé! :D moc si to nedokážu představit :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to jsme si dali stejné předsevzetí :D Já jsem teda vegetarián už nějakou dobu, ale veganství mě táhne čím dál víc. Nejlepší na tom všem mi přijde to, že jím mnohem víc zeleniny, než jsem jedla dřív. Doufám, že ti to vydrží co nejdéle a držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  3. všechno chutná líp s kokosem! amen! a rýže a stir fry a tak, amen podruhé

    OdpovědětVymazat
  4. keby mi to tak niekto navaril <3 a s tým kokosom súhlasím bezpodmienečne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mi nevadilo, kdybych si nemusela vařit furt já :D

      Vymazat
  5. Upřímně tě obdivuju, nedokázala bych být vegan. Už jenom proto, že miluju mlíko a vařený vajíčka, takže bych to stejně dlouho nedodržela. Ale ty sušenky?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlíko mám taky fakt ráda, skoro denně jsem vypila hrnek jen tak, ale teď přežívám i bez toho :D

      Vymazat
  6. Jé,Kláry,nemohla by si dát na ty sušenky recept nebo aspon hodit link, pokud to máš z netu? :) Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.fitnessguru.sk/recepty/kategoria/dezerty-mucniky/recept/pernikove-cookies-plnene-domacim-lekvarom/ ale malinko jsem si to pozměnila- nedávala jsem tam cukr nýbrž med, žádná marmeláda no a zamíchapa jsem do toho kousky sušeného ovoce :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.