Ledová královna

Ozvěna podpatků se rozléhala po spící vesnici a já se cítila jako princezna. Cítila jsem se jako princezna i když jsme ve španělské literatuře opakovali renesanci a učitel se otázal jak vypadá ideální dívka té doby "Blonďatá! Světlá! S červenými tvářemi." "Ano, a dál?" "Prostě Klárka!". Upekla jsem sušenky a rozdávala je spolužákům i učitelům. Dnešek byl fajn.
Odpoledne jsme šly s Luckou fotit a řeknu vám, vyškrábat se na ten kopec po cestě vykládané kočičími hlavami pokrytými ledovkou při dešti, který okamžitě po dopadu umrzal... a to na podpatcích, byl docela zážitek. Poté jsem si běžela ke kamarádovi vyzvednout svůj férový adventní kalendář a chtěla jsem jet domů. Ejhle, kolaps MHD! Jediné moje štěstí bylo, že mamča naštěstí také jela do Olomouce, takže mě potom vzala domů. Do té doby jsem zapadla do nejbližší restaurace a nalévala se punčem. Zítra to prý má vypadat stejně, takže mě z domu nikdo nedostane (máma mi to sama navrhla, téměř přikázala! :D)

Sukně i botičky za třicet (po milion letech jsem si obula něco jiného než martensky a pekelně dlouho se od nich zase nehodlám odloučit), top je z Bershky, kabát ze Stradivaria a svetr z H&M.



Vždycky mě strašně pobaví, když se mě někdo zeptá, od koho jsem ty řetízky dostala. Všichni předpokládají, že takové věci se dostávají, jaké to překvapení, když pak zjistí, že jsem si oba koupila sama. Nemůže mít člověk rád sám sebe? Ptáčka jsem si koupila k šestnáctým narozeninám v Itálii jako symbol svobody a korunku už mám spoustu let, připomíná mi, že si mám vážit sebe sama.
 Zatímco jsem se smála, kouřilo se mi od pusy. Jo, pro blog toho člověk vydrží hodně.


Jak to vypadá u vás? Pokud nejste z Olomouckého kraje, tak to určitě není taková kalamita jak tady (Nova říká). Mějte se moc krásně,
PA!



Share this:

, ,

CONVERSATION

20 skvělých komentářů:

  1. Dnešek byl vážně srandovní, mě dostal deštník :D A ještě jednou a tisíckrát ti musím říct, jak moc ti to sluší, jsi vážně jako princezna! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych tvoje dlouhatánské vlasy :-)))))) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas si říkám "a dost, jdu se ostříhat!" a pak si vzpomenu na tyto komentáře a řeknu si "ale nee" :D

      Vymazat
  3. strasne strasne strasne strasne MOC ti to slusi!!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi nádherná!!! :) No u nás poletoval místy sníh, ale nic co by se nějak udrželo. Spíš pršelo a fučelo, prostě děsné počasí! :D

    OdpovědětVymazat
  5. No jo! Úplná princezna!!! Jsi krásná...a obdivuju tě, že si vůbec někam v takovém počasu šla..a navíc v těchto botách :D já mrzla a nadávala jak smyslu zbavená, když jsem utíkala na konzulace do školy, zabalená v 20 vrstvách ošacu :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  6. toto je úplne super, ešte ten kabatik k tomu. <3 aj keď si neviem predstaviť v tom byť vonku, ja som bola zamotaná v šali a keby nemusím vôbec nevyjdem z domu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylo to tak strašný, to hlavně ta ledovka mě ničila :D

      Vymazat
  7. jeeee, takhle princeznovsky tě vůbec neznám!!! <3
    kabát je nádhernej a tobě to strašně sluší a zážitek jsem dneska měla podobný a taky mě zachránila mamka :D a mega obdiv, já umrzala i asi ve čtyřech vrstvách a se šálou, tohle chce odvahu!
    ady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk si jednou sundá martensky a už je z toho haló :D a děkuju moc :) ... no už jsem o té olomoucké kalamitě slyšela tolik storek, že by se z toho dala sepsat kniha :D

      Vymazat
  8. Na té poslední fotce máš nos jako Rudolf :D
    Ne, sluší ti to samozřejmě :-) Hrozně ti závidím ty sekáče, kde je vše za 30 a takové super věci. U nás? Když už je to pěkné tak to stojí tak 100 a výš. A třeba 120,- za tričko v sekáči? To se mi dávat nechce, to si radši koupím nové a levněji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík teda :D ... Jó, tak to už jsou drahý sekáče, to by se mi taky nelíbilo :D

      Vymazat
  9. To je tak krásné ! Seš opravdová prinezna. :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.