Jak přežít zimu

  1. Vrstvení, aneb tílko, tričko, flanelová košile, svetr, bunda, vše završit čepicí, šálou, rukavicemi, a jde se.
    (ignorujme fakt, že až se svlečete, nebudete to mít kam odložit a vaše oblečení si v kavárně obsadí samostatné křeslo)
  2. Punčochy. Je mi jedno, co se říká, nehodlám v zimě přestat s nošením sukní, punčošky jsou tedy věrným přítelem.
  3. Vitamíny. Na pomeranče už se nemusí stát několikahodinová fronta (teda pokud zrovna v Kaufláči nevychytáte špičku) a tak nemáte žádnou výmluvu, proč do sebe ty vitamíny nenarvat.
  4. BB. Málo spánku, vybledlé opálení, joo, kruhy pod očima mají pré Ještě že to není až takovej problém zamaskovat, bíbí vždy rád pomůže.
  5. Balzámy na rty. Kupte si nějaký supervoňavý, ať máte potřebu si ho na ty rty neustále patlat a konečně jednou neskončíte s rozpraskaným čímsi. A když už jsme u toho, kůže taky dosti trpí, tak by to chtělo nějaký fajn krém.
  6. Venku je zima, zůstaňte doma. A vzdělávejte se, i zábavnou formou. Víte, co je na to nejlepší? Knížky. Tak šup do knihovny a pokud se nebudete pod tíhou knih kácet k zemi, nenabrali jste si jich dost.
  7. Ok ok, pokud nesnášíte knížky, děláte velkou chybu můžete zůstat u filmů, moje tipy naleznete zde.
  8. Napečte si cukroví, všechno to sežerte a nic si nevyčítejte, alespoň vás budou ty tukové vrstvy v zimě hřát a dopad na led nebude tak bolet. Cukroví můžete vzít i do školy a všichni vás budou milovat, navíc když se pak budete všichni koulet místo chůze, nebude se nikdo cítit tlustší než ostatní.
  9. Říkal tu někdo plesová sezóna? Nahodit šatičky, podpatky, červenou rtěnku a ať jsme všechny princezny, alespoň na jeden večer. Plesů je spousta i na různá témata a stačí si jen vybrat. Pokud jste z okolí Olomouce, budu moc ráda, když přijdete 31.1.2015 na ten náš :)
  10. Tartan. Jak může někdo v zimě nenosit tartan? Alespoň jednu věc. Nevím proč, já už bych si bez něj zimu nedovedla představit.
  11. Svíčky, světýlka... Když už je venku tma jak v pytli, tak alespoň rozsvítíme, co můžeme. Dávám plusové body všemu, co voní (skořice je pro mě top)
  12. Hezké prádlo. Je mi jedno, jestli to někdo uvidí, nebo ne, vy budete vědět, že pod všemi těmi vrstvami se skrývá něco pěkného a pro dobrý pocit je málo co tak účinné.
  13. Kdo řekl, že stolní hry už jsou out? Ono posezení s rodinnou či přáteli u deskové hry může být opravdu fajn, já třeba miluju Quoridor nebo staré dobré Dostihy a sázky (ani nevím, jestli jsem je kdy dohrála do konce).
  14. Tvořte. Malování, lepení, tvoření vám pomůže se doma nezbláznit a obklopit se pěknými originálními věcmi. Můžete třeba i vyrobit vlastní vánoční pohledy pro přátelé či rodinu, kteří bydlí daleko.
  15. A když vám nic z toho nepomůže a pořád se budete z té zimy cítit na dně, věřte mi, že po třech punčích bude zase hej.
Máte vy nějaké superužitečné tipy? :)
Mějte se moc krásně, přežijte kalamitu,
PA!

Share this:

,

CONVERSATION

12 skvělých komentářů:

  1. TOHLE JE TAK SKVĚLE A VTIPNĚ NAPSANÝ!
    Máš pravdu! :) Až mám chuť všechno z toho splnit:-D Alespoň si namazat nohy krémem, nakoupit si tunu svetrů, červenou rtěnku, začíst se zas do Pottera (<33333), koupit si něco dalšího s tartanem (protože ho též miluju a chci víc než jen jednu šálu!) a bejt v posteli s filmem.
    (A taky děkuju za tvoje komentáře k mým článkům! Znamenaj pro mě svět!)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně dobře a výstižně napsané! Bez všech těchto věcí bych nejspíš zimu nepřižila, i přesto že je zima mým nejoblíbenějším obdobím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :d ... tak to si ji užij, já budu přežívat :D

      Vymazat
  3. presne jak bylo napsano v komentari o neco vys, mam chut vsechno z toho splnit! :D dostihy jsem dohrala do konce jednou, hraly jsme to s holkama uplne celou noc :DDD a punce nemusej byt ani tri, mne staci i jeden jediny, to jsi asi vcera videla :DDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Vendulo, vychlastala jsi mi celej punč, že se nestydíš, ti ho člověk takhle svěří na pohlídání a jak se mu odvděčíš! No styď se :D

      Vymazat
  4. Svíčky, světýlka, tvoření, vrstvení? To je moje :D. A taky nemůžu žít bez čaje, piju ho skoro celý den. Strašně jsem si oblíbila čaj od Pickwick - horké maliny se zmrzlinou. Jinak já zimu zatím celkem přežívám, minulý rok jsem měla chuť vzít lux a ten sníh vyluxovat. Letos naštěstí žádný nepadá, a když už sníh, tak jen na Štědrý den :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, že bych zkusila? Mám teď ale úchylku na sypané čaje :D

      Vymazat
  5. Vrstveni je supr.. problém nastává ve chvíli, kdy přijde člověk do obchodu s oblečením a chce si vyzkoušet nějakou věc.. to pak v kabince stráví mládí :D
    Z Olomouce jsem - co je to za ples? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, svatá pravda :D ... tento https://www.facebook.com/events/1502157973360404/?fref=ts :)

      Vymazat
  6. Plesovka začíná!:)
    článek o tom jak vybrat správné střevíčky:
    Při výběru tanečních bot je nejdůležitější trpělivost. Každému sedí boty jinak a jejich výběr je velice individuální. Při zkoušení si tedy především dejte na čas, nespěchejte.

    OdpovědětVymazat
  7. ještě link: http://magazin.svetbot.cz/47-vyber-bot-pro-plesovou-sezonu-a-do-tanecnich.xhtml

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.