Movie king 5

Zdravím!

Už se tady delší dobu neobjevily moje tipy na filmy, tak to jdu napravit. Dnes pojedem povětšinou na puberťácké vlně, to ovšem neznamená, že sklouznem k něčemu jako Prci prci prcičky (doteď jsem nepochopila, co na tom všechny tak fascinuje). Tyto filmy mě oslovily něčím neobvyklým a doufám, že by se mohly zalíbit i vám. Nejdřív jsem je nechtěla popisovat vůbec, protože myslím, že do filmu je nejlepší skočit jako do něčeho nového a neočekávaného, trošku vás ale naladit asi budu muset. Jen si prosím nepouštějte trailery. U některých by to možná nevadilo, ale třeba u Filozofů ano a totéž platí zpětně i o filmech, o kterých už jsem psala dříve ZDE.

Filozofové
Učitel se rozhodne na svých žácích v mezinárodní škole v Indonésii vyzkoušet trošku zvláštní pokus. Člověka to přinutí se malinko zamyslet a mě hlavně silně oslovil celý nápad. Na čsfd to má ale jen 50% (což je o 18% míň než prcičky a o 12% míň než Zohan... co je tohle za svět?)


Palo Alto
Život teenagerů pomilionté ovšem rukou Gii Coppoly dostává vše úplně jiný nádech. A Jack Kilmer tam vypadá naprosto úchvatně (i když už mi bylo několikrát řečeno, že můj vkus na kluky je divný).

Do Říma s láskou
Typický Woody Allen a toho zbožňuju (navíc v tomto filmu i hraje). Děj je tentokrát zasazen do kouzelného Říma, už kvůli tomu se na to stojí podívat. Chápu, že tento film se spoustě lidí nemusí líbit pro tu vyhrocenou absurditu, podle mě tím ale Woody trefně poukázal na hlouposti individuí i společnosti.

Jmenuji se Oliver Tate
Soundtrack od Alexe Turnera, chápeme se? Film se mi ale líbí z velké části i proto, že Oliver je opravdu jiný než většina jeho vrstevníků a někdy je to komické, někdy tragické, záleží, jak to berete (ale nesnáším Jordanu).

Jako VIPky
Ponaučení: Nekraďte v domech celebrit. Natočeno podle skutečné události. Navíc kdo by se nekoukal rád na filmy Sofie Coppoly?

Viděli jste něco ze seznamu?
Chtěli byste?


Mějte se krásně,
PA!

PS: Konečně už mám nakoupeno alespoň pár vánočních dárků, jupí.

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. viděla jsem to poslední a olivera, a na ostatní se podívám, protože prostě miluju tipy na filmy!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jako upřímně na férovku příznávám, že Woody Allen je bůh! :D miluju jeho filmy, jednotlivé filmové postavy a to, jak mnohdy jednají absurdně, nelogicky, podivně, ale ve skutečností je to odraz skutečných lidí a skutečného chování, které si ale odmítáme připustit:)
    Už teď vím, co budu dělat na štědrý den. Od rána do večera budu sjíždět Woodyho filmy :D Nemůžu se dočkat!
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je :D a ten Woodyho Štědrý den není ale vůbec špatný nápad :D

      Vymazat
  3. Palo Alto jsem viděla zrovna asi před týdnem.. Dobrý film, jen jsem u něj měla furt chuť kouřit.. Na Bling Ring jsem byla dokonce v červnu v kině.. Takový film na jedno podívání, ale líbil se mi to jo. A na film filozofové se chystám. Teda chystala jsem se, a pak jsem na něj zapomněla.. Takže dík za připomenutí :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě pobavilo :D ani jsem nevěděla, že se BR dostalo do kin :D a nemáš vůůbec zač :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.