Hlad je nepřítel číslo jedna

Ahoj!

Tak už je fajn. Jsou přátelé, kteří vás zkrátka zvládnou uklidnit, navíc jsem teď měla skoro pořád co dělat a taky se dnes v noci vrací mamča domů, takže mi sice končí pohodička, ale alespoň už tu nebude tak smutno. A od pondělka budu v jednom kole, takže na vlastní myšlenky bude sotva čas. Haha. Nicméně chci přednastavit pár článků, takže se vám snad ty dva týdny nebude po mě stejskat. Ok, fandím si, já vim.

super duper kraťasy ze sekáče, vím, že babičkovský, ale to se mi tak nějak líbilo, košile taky ze sekáče, tričko jsem už ani nevěděla, že mám a náramky jsou z Witche (taky jste si to dřív kupovaly?)... zkrátka ležérní pátek
maliny s tvarohem k snídani

Proč mám furt takovej hlad? A ještě hůř, proč mám tak příšernej hlad večer, když už se nic jíst nemá? Tak proč? Budu plakat. Ne ne Klári, klídeček, to přejde. Navíc už ani není co jíst. Achich ouvej.

Mějte se krásně,
doufám, že nemáte hlad,
hlad je nepřítel.
Pa!

PS: Dělala jsem si test na pottermore, abych zjistila, v jaké bych byla koleji a navzdory mým očekáváním mi vyšel nebelvír :D. Taky tam máte někdo účet?
PS2: Ten nadpis jsem doplnila ex-post, protože mě nenapadalo nic originálnějšího a tak jsem chtěla sdělit nějaké to základní poselství.

Share this:

, ,

CONVERSATION

7 skvělých komentářů:

  1. Zrovna jsem dokoukala Harry Potter a Tajemná komnata (jedu každý den jeden díl, abych zjistila co na tom všichni maj :D) takže si jdu udělat ten test asi :)
    Já nemam hlad, ale chuť! Celý den na dort a banán, no ani jedno doma nemáme aghrrrr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem u jezevců whop whop :D

      Vymazat
    2. A prosím řekni, že chápeš, co na tom všichni maj, protože je to prostě boží (knížky o trochu víc) -.- :D ... :D chápu tvé pocity :D ... gratulace :)

      Vymazat
  2. Ahoj:ú Taky mám účet na pottermore a jsem v Havraspáru, juchůů:) jinak.. Gratuluji k Nebelvíru:D:)
    Hellie
    www.helinka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak jsem myslela (doufala), že půjdu taky tam :D taky gratulace :D

      Vymazat
  3. Ani mi Pottermore nepřipomínej. Ještě si pamatuju ty časy, kdy jsem se tam nemohla zaregistrovat, protože to bylo zaplněný lidma ( nebo se pletu? ), ale pak jsem se tam zaregistrovala, chvíli tam byla a od tý doby jsem se tam ani jednou nepřihlásila a tak mi od nich jen chodí e-maily a já si smutně říkám, že už bych tam asi měla teda jít:-(:-D
    Witch u nás frčel! Kdo ho měl, byl na výši!:-D A ty kraťasy jsou náhodou moc hezký!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, čím to, že mám strach, že to u mě dopadne stejně? :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.