Vegan akce na léto

Dobrá dobrá, vím, že už je srpen a tenhle článek není už možná tak aktuální, jak by mohl být v červnu, ale nikdy přece není pozdě na to dělat cool věci a poznat fajn lidi, no ne? A pokud už v hlavě namítáte, že to je sice fajn, ale vy nejste vegani, žádná z těchto akcí není výhradně pro vegany (nikdo vám před vstupem nebude dělat krevní testy), jedinou podmínkou je si na tyhle akce přinést radši tofu než kus šunky. A k tomu spoustu ovoce. A možná nějaké ty vegan brownies.

Poprvé jsem šla na vegan piknik prvního července a to spustilo dlouhou lavinu úžasných zážitků a poznávání skvělých lidi, která doufám bude pokračovat i v srpnu a vy můžete být u toho.


Zrovna na tomhle tripu nebudu, protože se zrovna budu nacházet mimo republiku. Po zkušenostech z vegan tripu do Bílých Karpat vám ale můžu říct, že to bude stát za to. Organizátoři Adam a Filip to pořádají vážně jen z čistého altruismu a nadšení pro věc, nohy vás možná budou malinko bolet, ale nic nezvládnutelného to není a pokud nevíte, co si s sebou sbalit, na stránce události posledního vegan tripu najdete různé tipy.


Na tomhle není moc co vysvětlovat, zkrátka něco uklohníte nebo sbalíte pár švestek (doslova) a zamíříte si to do Prahy. Pokud jste socially awkward, nemějte strach, to já jsem taky a na svém prvním vege pikniku, kam jsem jela jak jinak než sama, jsem se seznámila velmi rychle.

Tentokrát v Brně, v Lužáneckém parku, ve dvě odpoledne začne Odpoledne pro zdraví a pohodu a na něj následně naváže tradiční Vegeparty (i když vlastně trošku netradiční, protože tradičně se pořádá v prodejně Vitalvibe poslední středu v měsíci). Na OPZP se můžete těsit na besedy a workshopy, jógu, dechové techniky a tanec, kulinářksý raw kurz, stánky s vegan/raw jídlem, výživové poradenství, atd. Celý prgram najdete na FB. Party spočívá jako obvykle v přežírání a seznamování.



Komu se nechce jet do Prahy, ten se může přijet nadlábnout do Brna. Tenhle piknik spoluorganizují Filip a Alex, tedy asi nejlepší lidi, které jsem letos potkata, takže za mě je to docela must go.

Další vegan trip, tentokrát si můžete vybrat, jestli se s námi, tvrdým jádrem party, vydáte na Pálavu hned v sobotu po pikniku nebo se s námi sejdete na tůru až v neděli. Kromě obvyklého přejídání se a stěžování si na bolest nohou se budeme i koupat, tak sbalte plavky.


Tak snad se někde potkáme,
mějte se báječně,
PA!

Share this:

,

CONVERSATION

0 skvělých komentářů:

Okomentovat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.