13.4.2018

Přestěhuj se do Španělska, říkali. Je tam teplo, povídali. Snažím se na faktu, že už zde skoro dva měsíce v kuse jen leje, najít i nějaká pozitiva, ale krom možnosti chodit mezi přednáškami do sauny a nevypadat divně, jich moc nenacházím. Zítra mám jít navíc na koncert vážné hudby tady na náměstí před katedrálou a to v dešti nebude zrovna sranda.

Alespoň jsem si teda ale v jednom zdejším vintage sekáči koupila dva čupr neforemný svetry velikosti XXXXXL, pod kterýma nejde vidět moje food baby a ke kterým stačí hodit černý rifle a jakýkoli tričko, a mám vystaráno. V dnešním článku uvidíte právě jednoho z těchto dvou mých aktuálních šampiónů.

A do té tašky Bimba a Lola jsem taky zamilovaná. Konečně něco, kam se mi vejdou všechny materiály do školy, tablet, litrová flaška vody i jídlo.


Mějte se moc krásně,
pa!

Share this:

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. Šála jak má bejt, i kempovat s ní můžeš!!:D A ten svetr je krásnej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, šála už mě hodněkrát zachránila před krutou zimou :D

      Vymazat
  2. Boží outfit. :-) Jen počkej pár měsíců, jak Ti budou všichni závidět, že máš moře. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k tomu moři beztak dostanu jednou do roka :'D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.