Vánoční dárky (a příběh o troše rebelství)

Legenda praví, že kdo proleze otvorem v olomouckém Morovém sloupu ve směru své fakulty, projde všechny zkoušky. Tuto legendu už jsem měla v mysli léta, zastrčenou v šuplíku bylo by to cool ale asi těžko, odkud jsem ji nehodlala vytáhnout. A pak jsme jednoho dne stáli na téměř prázdném náměstí, byla tma, policie v nedohlednu a zbytky punče v krvi. Vylétz na morový sloup je težší než se na první pohled zdá, ovšem lehčí než by se zdálo na pohled druhý. A tak už se teď na zkouškové učím spíš jen tak pro sichr.

Krom rušení veřejného pořádku a denního vypracovávání témat na zkouškové ovšem dělám i jiné věci, tak například se snažím trávit nějaký ten čas s přáteli a rodinou, dokonce jsme jeli na výlet na Macochu. Taky posílám fotky sněhu kamarádům do Spainu a užívám si jejich závist. O tom ale dnešní článek nebude. Jako už tradičně (a jako asi úplně každý bloger/youtuber/instagramer a kdokoli kdo funguje na sociálních sítích) se svámi podělím o to, co jsem dostala k Vánocúm. Ale jen na fotkách, aby bylo jasno. Kdybyste třeba nevěděli za co utratit své drahocené peníze a tak.


Obecně jsem o téměř všech dárcích věděla nebo jsem si je dokonce vybrala sama, pár překvápek tu ale bylo, takže jdem na to...

Hlavním dárkem byl tablet s klávesnicí, protože ve škole si radši píšu poznámky do wordu neb když je píšu rukou je z toho jen velká směsice škrtanců, šipek a slov, která se nedají přečíst. Ale tahat do školy každý den počítač není zrovna pohodlné. Tohle mi tedy přišlo jako skvělé řešení. Je to Huawei MediaPad T3 10 a zatím mi přijde super.

Z kosmetiky jsem dostala bílý jíl na výrobu domácí zubní pasty, přírodní krémový deodorant a eko štěteček. Bohužel ne všechny věci, co jsem dostala, jsou cruelty-free, takže pokud si budete nakupovat kosmetiku sami, zkuste mrknout spíš po něčem netestovaném na zvířatech (Benefit a Bourjois testují).

Taky jsem dostala knížku na vyčmrkávání a další o posilování bez nářadí. Překvapivě jsou tam i cviky, které jsem optavdu doteď neznala.

Moleskine je už každoroční klasika, letos jsem si ovšem přála každodenní protože týdenní mi nestačil... a je prostě krásný, jako obvykle. Pak jsem si taky přála nejnovějšího Ziburu a Opuštěnou společnost od Erika Taberiho. Taky jsem dostala předplatné Respektu, i když na fotce není.

A nakonec sama sobě ježíškem. Když jsem objednávala dárky pro ostatní, občas mi něco taky padlo do oka. A tak jsem si koupila trenky z Elka Underwear a mýdla od Almara soap. Já jsem z nich nadšená a rodina byla taky

A co váš ježíšek? Nadělil, co jste si přáli?
Mějte se moc krásně,
pa!

Share this:

,

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. Ježíšek se činil :) Líbí se mi ta vyváženost mezi praktičností a dárky jen tak pro radost. Potěšilo mě, že většina té kosmetiky je ekologická, také se chci tímto směrem vydat, a tak ráda načerpám inspiraci. A o tahání notebooku na přednášky vím své. Dělala jsem to jen v prváku, pak už chodila jsem se složkou papírů a zvykla si na psaní poznámek ručně a barevné podtrhávání. Studovala jsem taky v Olomouci, morovým sloupem jsem neprolezla, zkouškami ale ano, tak hodně štěstí i tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je psaní poznámek rukou super... pro kohokoli kdo neškrábe tak jako já, není totální zmatkař a nakonec mu z poznámek nevzniká akorát tak změť čmáranic, slov, šipek a hvězdiček :D

      Vymazat
  2. Tak tos ale nemohla být tak ovíněná, když jsi poznala, jakým směrem je tvá fakulta :D!
    Tablet s klávesnicí je dobrý nápad, já si teda vše musím psát rukou (zaprvé nepíšu na notebooku rychle, zadruhé si víc pamatuju, když píšu ručně). A navíc k tomu tabletu máš krásnej obal, to se taky počítá.
    O Opuštěné společnosti jsem už hodně četla a slyšela, skoro každý politicky aktivnější občan (liberální) ji dostal pod stromeček, mi přijde :D. Já si teda asi počkám, až se dostane do knihovny a pak zhodnotím. Ale zajímala by mě tvá recenze...kdybys neměla co dělat :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele s tím směrem fkulty jsem to až tak neřešila, zas abychom byli k sobě upřímní :D
      A jo, kdo je in, čte Opuštěnou společnost :D recenzi urči hodím... až to dočtu :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.