Lush: šampuky a tabletky na zuby

V rámci dalších tipů na ekologičtější a rozumnější verze hygienických výrobků vám dnes přesdstavím dva nové kousky, které jsem si koupila tohle léto v Lushi. Šampuky používám už nějakou dobu a pokaždé zkouším nové verze zatímco zubní pasta v pastilkách (tabletky na zuby) pro mě byla úplnou novinkou a upřímně, měla jsem trošku strach. Po dvou měsících užívání myslím, že vám konečně můžu podat objektivní názor.


Začneme šampukem. Je to už můj třetí, předtím jsem měla Godivu, Lullaby a můj nejnovější je Soak and Float. Upřímně bych asi nedokázala vybrat, který mi vyhovoval nejvíce, ale připadá mi, že Soak and Float pění o něco lépe než Lullaby. Takže vezmu šampuky obecně- nejlepší věc, co si můžete koupit. Ten aktuální už používám dva měsíce, každé tři dny a ještě ho zbývá tak polovina.

Navíc se jedná o velmi univerzální věcičku. Na dovolené v Barceloně jsem šampuk používala jako šampon, mýdlo a odličovač v jednom. Na odlíčení to pravda není tak dobré jako běžný odličovač (nebo prostě olej), ale poslouží. Je také velmi skladný (rozhodně skladnější než lahev šampónu) a v tuhé formě se nemusíte bát, že se vám otevře v tašce a všechno ušpiní, k tomu si jej můžete vzít do letadla. Užívání je jednoduché, vlasy zanechá krásné, takže za mě samé plusy.

TIP: kupte si taky plechový obal, přenáčení a uchovávání pak bude daleko pohodlnější.

A teď zubní pasta v pastilkách. Tuhle věc jsem chtěla zkusit už dlouho a byla jsem dost zvědavá. Koupila jsem si příchuť Limelight protože mentolová mi přišla příliš mainstream. Zprvu to bylo poněkud zvláštní, muset nejdřív rozžvýkat pastiku a pak až si začít čistit zuby, navíc pastilka nepěnila tolik jako běžná pasta, ale pak jsem si zvykla a už se těším, až si koupím další balení. Pastilky plnily běžné funkce zubní pasty bez jakýchkoli problémů, nezpůsobovaly žádnou přehnanou citlivost zubů ani dásní a navíc se mi zuby vybělily, což jsem fakt nečekala.



A nakonec, koupí Lushe člověk nepodporuje ani testování na zvířatech ani nadbytečnou produkci plastů... a to se hodí.

Tak co, zkoušeli jste, chcete zkusit?

Mějte se moc krásně,
pa!

Share this:

,

CONVERSATION

1 skvělých komentářů:

  1. Lush je prostě jedna velká láska. <3 Osobně nejsem tedy moc na jejich balistiky, protože mi to přijde v poměru cena/výkon dost velký luxus, ale jejich šampuky a tuhá mýdla naprosto zbožňuji. A o těch tabletkách na zuby přemýšlím už delší dobu, ale ještě jsem se ke koupi neodhodlala. :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.