Decathlon new-in

Jak už jste si mohli všimnout, new-in není zrovna ten typ článků. který bych přidávala často nebo ráda, částečně je to proto, že se snažím z téhle konzumní společnosti alespoň trošku vymanit, částečně proto, že když nakupuju, tak většinou jen jednu nebo dvě věci a z toho by žádnej ultračlánek nebyl, navíc většinou jsou to úlovky ze sekáče. Před pár dny jsem si ale udělala výlet do zdejšího giga Decathlonu (a byla to cesta strastiplná, protože se nějak nepočítá s tím, že by se tam někdo snažil dostat jinak než autem, občas trocha adrenalinu při přebíhání několikaproudovky ale neuškodí, žejo). No a když už jsem tam byla, tak jsem toho využila a udělala meganákup. Teda alespoň na mé poměry.


Konečně. Konečně! jsem se odhodlala jít na kick box. A když jsem zjistila, že je to teda docela dobrý a že mlátit do věcí a lidí mi přináší ohromné potěšení, uznala jsem, že je na čase si pořídit bandáže, rukavičky a chrániče.


Po roce a půl jsem si kupříkladu konečně pořídila ve Španělsku teplákovku na doma. Vlastně si nejsem úplně jistá, jak jsem mohla doteď přežívat bez tepláků. Srsly. Takže moje radost byla tak velká, že jsem si v ní nafotila asi tak milion selfie, na kterých vypadám jak největší narcis, ale nekritizujte mě, zadek si nefotím skoro nikdy a dokonce na té fotce nejsem ani polonahá, tak trochu schovívavosti, oukej?

A když už jsem byla v tom, přihodila jsem i hodící se mikču a umírám z toho, jak moc je to všechno pohodlný. Na to už nejsem zvyklá.


A protože je u nás na bazéně zakázáno plavat bez čepice, jednu jsem potřebovala. Tu předchodí jsem naštvaně vyhodila do koše po dvacetiminutovém marném snažení o to narvat pod ni svoje vlasy, které sloužilo alespoň k pobavení široké veřejnosti v dámských šatnách. Srsly, proč ty čepky dělají tak malé?

Po švihadle jsem se sice nijak nesháněla, ale bylo přibalený k těm rukavicím, tak si alespoň můžu zavzpomínat na dětství. No a podobnou flašku jsem sháněla už delší dobu, navíc vínová a růžová je dost boží kombinace.

Čím jste si naposled udělali radost vy?

Mějte se moc krásně,
pa!

Share this:

CONVERSATION

7 skvělých komentářů:

  1. Teda Klári, ty jsi kočka :) :D já box chci zkusit už hoodně dlouho, ale vždycky to nějak padne a zůstanu jen u posilování :D Teďka tak přemýšlím, co bylo poslední, čím jsem si opravdu udělala radost a napadl mě box knížek Nástroje smrti a domácí musli ze stranky janovapec <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posilování je stejně best, akorát je občas fajn se vybít :D a děkuju moc :)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší a Kicbox a celkově "klučičí" sporty moc doporučuju! :-) Já jsem si zrovna dnes udělala radost tím, že už mám finančně zajištěné týdenní cestování po jihu Francie. A když už jsem u toho cestování, vím, že jsi psala, že prázdninách budeš pilně pracovat, ale stejně se chci zeptat, nemáš v plánu nějaký velký či menší výlet o prázdninách a´t už po Česku nebo v zahraničí? Třeba jak jsi šla loni do Itálie? Hledám parťáka na cesty, tak kdyby náhodou..

    Příjemný večer! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, moc si vážím nabídky! :) asi tak, plánuju cestu po východní Evropě, tu ovšem nejspíš podniknu s nejlepší kamarádkou. Ale! taky bych chtěla víc procestovat Česko, takže pokud máš zájem, určitě tě jako parťáka beru :)

      Vymazat
  3. Východní Evropa zní suprově, ale naprosto to chápu! A Česko beru! ;-) PS: Nemáš v okolí někoho, kdo shání parťáka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemám, vždycky jsem měla parťáků na cestování poskrovnu a proto cestovala sama :D

      Vymazat
  4. Tak ten zadek?! :D ♥ jinak taky jsem si před týdnem udělala radost v Decathlonu, koupila jsem si černý legoše a 3 tílka :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.