Pár tipů do nového roku (protože nevadí, že už ve 2017 žijeme celej týden)


  1. Pořiďte si nějakej čupr kalendář. Zkoušky a podobný nepříjemnost nevypadaj tak vražedně, když jsou napsaný na pěkným místě. A pokud se vám nechce kupovat, můžete si jej jednoduše vytisknout. Spousta už hotových je například TADY. Já jsem si kupříkladu vytiskla tento.
  2. Pro lepší monitorování vašich předsevzetí si založte účet na habitice. Je to vlastně hra, takže za plnění svých povinností dostáváte body, zvířátka a tak dále, takže z toho má člověk dvojnásobnou radost.
  3. Vymažte si z mobilu nepotřebné aplikace. A hlavně ty, které vás akorát tak hází do depresí (protože nic nepotěší víc než vidět na facebooku fotky přátel na dovolené, když vy se zrovna učíte o ekonomii veřejnýho sektoru). A když už budete v tom, můžete promazat i ty přátele.
  4. Začněte si psát seznam věcí, které vám udělaly radost. Já zhruba dva roky zpátky začala seznam "100 věcí, které mě činí šťastnou" teď už je jich tam přes tři sta.
  5. Udělejte si ranní a večerní rutinu. Mou ranní je supr snídaně a noviny a večerní pak pět tibeťanů a chvilka lehkého čtiva.
  6. Pojmenujte svou depresi. Jo, prostě jí dejte jméno. A když vás začne štvát, můžete jí pak říct něco jako "Proboha, Frede, neotravuj zas.".
  7. Naplánujte si nějaké dobrodružství. Takové, kterým se budete tak trochu muset překonat a zároveň vás bude bavit, takže se budete mít na co těšit a následně na co vzponínat.
  8. Chovejte se pěkně k ostatním lidem, známým i neznámým, ať je na světě trochu příjemněji.
  9. A když už jsme u toho, chovejte se pěkně i sami k sobě, protože na to občas všichni zapomínáme.
  10. Netančete, když zrovna krájíte zeleninu ostrým nožem.

Share this:

,

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. Jdu vymyslet jméno pro svojí depresi! 😄🤔

    OdpovědětVymazat
  2. hej Kláry, napiš mi nějakou příručku spešl pro mě jak na život, protože tyjo, todle je zas boží, jdu si to vytisknout, amen a čau!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé Klári, to je úžasné, já vedu supr čupr diář a zatím to vychází, ale ta hra, do té se musím zapojit. Ranní rutinu- snídaně moje klasika bez toho nikam nejdu a pět tibeťanu stále o tom mluví babička, tak možná si taky každý večer pocvičím :) bod 10 me rozsekal :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.