Adventure time: San Miguel Alto

Zdravím!

Možná vám důvod mé delší nepřítomnosti došel sám, ale pokud ne, je to zkouškové. Jojo. Napsala jsem na toto téma básničku (jde o vysoce kvalitní literaturu a nedivila bych se, kdybych za ni dostala Nobelovku).

Zkouškové je období krize,
bez románů a televize.
Trpíme ale celá parta spolu,
proč jen jsme šli na tu pitomou školu?
Špunty do uší už nic nenahradí,
jsou to teď mí nejlepší kamarádi.
Ach.
Přestanu si stěžovat
a zanu se biflovat.

Nenávidím ekonomii.

Jeden den jsme si ale s partou udělali menší oddych a vydali se na jeden kopec za městem (nebo možná ještě ve městě? Težko říct. Každopádně to bylo dost super, protože jsem tam chtěla jít už od chvíle, kdy jsem se sem nastěhovala a furt jsem to odkládala tak jak to děláváme se vším, co zrovna extrémně nespěchá.


 sváča

Moje krásná Granada.

Mějte se moc krásně, vysokoškolákům zdar!

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. Proč je ta Granada tak krásná?! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Klari, ty jsi nádherná <3 ta básnička je fakt parádní a zkouskovy znám, presto, že jsem na střední tak je to peklo. Fotky nádherná a teď mám další cil- navštívit Granadu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och <3 abys nepřeháněla :D každopádně pokud někdy přijedeš, tak dej vědět, máme docela pohodlnej gauč :D

      Vymazat
  3. ten výhled je neuvěřitelnej! <3

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.