Proč jsem se rozhodla zase natáčet

Zdravím!

Jak jsem psala v předchozím článku, je jen velmi málo youtuberů, kteří by mluvili o tom, co mě zajímá. A tak jsem se rozhodla vrátit na youtuberskou scénu. Víc vysvětluju v samotném videu.

Share this:

CONVERSATION

7 skvělých komentářů:

  1. Youtube scénu moc nesleduji, ale jak jsi povídala vybavila se mi vlogerka/blogerka Restless Child ( https://www.youtube.com/channel/UCTs5alL6i0KPandtdjPCunA ) je veganka, zajímá se o slow fashion, uprchlickou krizi apod. ale natáčí hlavně o low cost cestování :) Tak třeba tě taky osloví :D

    A o čem bude další video? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to je super že budeš zase natáčet :). Já poslední dobou dávám vidům dost přednost před blogy, tak jsem ráda, že budu moct sledovat i tebe:). Je pravda, že tady ty "povrchní" témata jsou na yb opravdu časté a určitě tak víc lidí inspiruješ, že jsou i jiné způsoby :).

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý, že budeš zas natáčet ♥. Mimochodem stále obdivuji tvé vlasy už odpradávna týjo ale prostě jsi stále tak krásná víla.:))))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý tě zase vidět a slyšet takhle "naživo" :))

    OdpovědětVymazat
  5. super, super! Tvůj blog sleduji už hrozně dlouho(řekla bych že od počátku blogování), moc často teda komentáře nepíšu, musím to napravit! :)
    Mám moc ráda tvé myšlenky, fotky♥ a všechno :)
    Při dnešku alespoň jedna pozitivní zpráva :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.