Pololetní předsevzetí

Já vím, že dávat si předsevzetí na Nový rok je daleko víc cool a in a zažité, ale na změnu přece není nikdy pozdě a já dospěla k závěru, že přesně dnes je ten pravý den na to, ujasnit si, jaká předsevzetí si musím do konce roku (a ideálně do konce života) osvojit. Píšu je sem, protože mám ten pocit, že je potřebuju mít někde na očích a ideálně veřejně, abych se cítila víc pod tlakem a jo, v této chvíli to považuji za velmi nápomocné. Přivedl mě k tomu fakt, že jsem zjistila, že do zkouškového mi nezbývají dva měsíce, jak jsem mylně soudila, nýbrž pouze jeden. No a pak taky přijde léto a plavky a tak. Však víte. Za druhý zlom by se dalo považovat shlédnutí pár dokumentů, které mě konečně nakoply. Znáte to, když něco víte a ta informace ve vaší hlavě opravdu je, ale jako byste ji vlastně nevnímali a potřebovali byste nějaký impulz, který by vás donutil jednat v souladu s ní? Tak přesně to přišlo. A i když mi spousta lidí v mém okolí říká, že to nemá cenu, že nic nezměním a ať se uklidním, chci se alespoň snažit. A tak tedy, pozor famfáry, má pololetní předsevzetí:

- Tak zaprvé, už žádná Zara, H&M ani jinej Číňánky/ Kambodžany/ Bangladéšany zneužívající oděvní řetězec. Nic si nekoupím a radši tam ani nebudu lézt. Jako bonus mi poděkuje moje peněženka.

- Zpátky k vegetariánské stravě a omezování všech živočišných produktů. Úplně se bez nich neobejdu, tak silná nejsem, ale alespoň něco. Mimochodem ovesné mléko je daleko poživatelnější než to sójové, kdyby vás to zajímalo.

- Jak už jsem nakousla, je čas soustředit se na školu a tak, maximálně jeden díl seriálu denně. Člověk se musí nějak odreagovat, ale čas, který trávím pitomým čuměním do obrazovky už je fakt neuvěřitelnej.

- Vzhledem k mým problémům se spánkem jsem usoudila, že fakt musím přestat koukat do obrazovek, ať už počítačových či mobilních, alespoň hodinu před spaním. A protože nevím, jak jinak bych tu hodinu měla využít, popůjčovala jsem si od přátel pár románů ve španělštině a budu si číst a přitom pasivně rozšiřovat svou slovní zásobu.

- Odcvičit alespoň šest hodin týdně. To hádám vysvětlovat nemusím.

- Protože mám bordel v hlavě, uznala jsem za vhodné mít alespoň pořádek ve svém okolí. Z toho vyplývá- uklízet si v pokoji každý den.

Držte mi palce, budu to potřebovat,
PA!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. Ahoj!

    Normálně jsem jenom pravidelný čtenář tvého blogu a komentuji zřídka, ale znáš ten pocit, kdy ti to prostě nedá a musíš se vyjádřit? No tak právě to teď cítím. Poslední dobou se cítím jako bez duše a už jsem potřebovala nakopnout, ale pořád nic. Moc ti děkuji za tenhle článek, protože mi neskutečně pomohl se znovu nakopnout a hned teď si dát předsevzetí. Pár jich přebírám od tebe a aspoň budu mít pocit, že v tom nejsem sama.

    Jsi inspirativní člověk. Věřím, že jednou si splníš úplně všechny své sny :-)

    Dee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě strašně moc potěšilo, ani nevíš :) Přeju ať se zas cítíš líp :)

      Vymazat
  2. Máš pravdu, že na předsevzetí není nikdy ani brzo ani pozdě a naopak si myslím, že když si ho dáš teď tak ti vydrží možná i dýl. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kláry v tom ti moc držím palce! Už si možná nevzpomínáš, je to už asi přes rok(?), ale jak jsme se potkali v Brně a povídali si o vegetariánství, říkala jsem, že bych taky chtěla být, ale že nemám silnou vůli/rodiče mě nenechají atd. No a od léta jsem veganka. A nic mi nechybí, snad všechno se dá sehnat v rostlinné variantě a ten pocit, že můžu mít v tomto ohledu čisté svědomí je k nezaplacení. Každopádně je super, že se vracíš aspoň k vegetariánství :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježišmarja, no to ti strašně moc přeju! Jsi moje hrdinka :) a díky :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.