O tom, že v životě vlastně nikdy nejsme úplně ztraceni (Barcelona)

Bylo půl druhé v noci a já konečně vystoupila z letištního autobusu na plaça de Catalunya. Neměla jsem mapu ani data v mobilu. Dostat se k Sagradě Familii, nejdůležitější barcelonské turistické atrakci, přece nemůže být tak těžké, no ne? Ale najednou jsem nevěděla kudy se vydat a metro nebo taxíky jsem použít odmítala. A tak jsem se zeptala prvního kluka, který vypadal jako místní. Jeho první slova byla: "radši jeď metrem, je to děsně daleko". Ne, děkuju, radši se projdu. Ukázal mi ale směr a já se vesele vydala na cestu. Až mi došlo, že jsem pravděpodobně musela dávno přejít ulici, na které jsem měla odbočit. Chtělo se mi spát, měla jsem hlad a a bylo to tu- zase jsem se ztratila. A pak jsem si uvědomila, že za celý celičký můj život se mi nestalo, abych nakonec přecejenom netrefila tam, kam potřebuju. Ani jednou. Vám snad ano? A úplně stejně je tomu i v životě, člověk občas nevychytá ty nejlepší zkratky, možná nejde úplně rovně a možná se i párkrát otočí v kruhu, nakonec ale vždycky dojde tam, kam chtěl.
Jsem teď docela happy. Jde to poznat?

Páni v reflexních vestách mi pak navíc řekli, že jdu správně a doplnili, že po té samé ulici mám následovat další půl hodiny, než se přede mnou zjeví ta Svatá rodinka. A zjevila.

 Casa Batlló
 nejbožejší snídaně- vegan čoko-banánový koláč
V Gula Sana mají všelijaké gluten free dobrůtky a některé jsou navíc vegan, bez fruktózy... stojí za to tam skočit.
 Sagrada
Parque Güell
 Když váš foťák zaostří radši na kytku za váma než na vás.
Barrio Gótico
Tofu a zelenina v kari omáčce (čekala jsem ji žlutou jakože) a rýže ve Vegetalii. Je to vegetariánská restaurace a po Barceloně má několik poboček.

Mějte se moc krásně,
posílám pozdravy a čao!

PS: složka se jmenuje thursday travels a dneska je pátek. Jsem rebel.

Share this:

,

CONVERSATION

10 skvělých komentářů:

  1. do Barcelony bych se nejvíc ráda podívala <3 a taky: jsi čím dál krásnější.

    a taky jsem se omylem prozradila, nedošlo mi, že bude můj novej blog vidět, ale stalo se :-D jsi jediná, kdo o něm ví (snad). a chci říct, že ti děkuju za komentář <3 překvapil mě (protože jsem myslela, že ten blog nikdo nenajde!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3 :)

      :D jsem asi šikovnej hledač nebo co :D a nemáš vůbec zač :)

      Vymazat
  2. Omg, tak Barcelona je další destinací na plánu <3 hrozně ti to na těch fotkách sluší :) jo a ten dortík- mňaaam, kari omáčkou bych taky čekala žlutou ale vypadá to úžasně <3 musela sis to pořádně užít tyyjo😇😇

    OdpovědětVymazat
  3. okrem toho, ze si strasne krasna na tych fotkach tak mam teraz strasnu chut na nejake dobre kari aaaw <3 (na tom ps som sa skvele zasmiala a ano vidno, ze si stastna :p )

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky, čím fotíš? A jak pak se ti v Barceloně líbilo? Doporučuješ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju strašně moc :) fotím na Nikon D3100 a v Barceloně jsem byla už potřetí, takže jojo, rozhodně doporučuju, je to krásný město :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.