Don't worry, eat happy II

Zdravím!

Všechno nejlepší do nového roku, děcka. Dělejte si velký naděje. Naděje je fajn a člověk má alespoň něco, když už se pak realita podělá.

Jaksi se mi nashromáždilo v počítači milion fotek s jednoduchými vegan jídly, takže tady je jejich část, třeba vás k něčemu inspirují. Máte taky nějaká oblíbená? Trpím teď totiž menším blokem a nemám na nic chuť (kromě čokolády teda), takže nějaké nápady by se hodiny.

Na páře usmažená zeleninka (paprika, cuketa, mrkev) s troškou sójové omáčky, srirachy, rajčatového protlaku, pepře a sladké papriky + rýžové nudle + mango

Mugcake: rozmixovaný banán + ovesné vločky + stevie + kakao
Tohle jídlo je ultrarychlé a dá se uvařit v jednom hrnci, takže nenašpiníte. Do vody nakrájíte zeleninu (já použila cuketu, papriku, mrkev) a  rýžové nudle. Až se část vody vypaří (nemělo by jí tam být moc), přidejte burákové máslo, srirachu/tabasko/chilli, sójovou omáčku a curry (a jakékoli jiné koření, které máte rádi) a počkejte, až to zhoustne a všechno se to dobře promíchá.

 boží indický sladkosti
 domáví hummus (udělala jsem si ho hodně hustej) s květákem a pokapané olivovým olejem.
 meal prep: zeleninová směs s rajčatovou omáčkou + rýže + rýžová kaše + domácí přesnídávka
(rýži si vařím fakt ve velkým)
 Recept ZDE
 cizrna smažená s cibulkou + rýže + omáčka z červené čočky
 fialové brambory + tempeh + salát (rajče, okurek, kiwi)
puding se sušenkama

Mějte se skvěle a ať se vám nový rok vydaří! :)

Share this:

,

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. Mňam, indickou kuchyni mám strašně ráda :). Musím zkusit tu burákovou omáčku! Jo, to mi připomnělo ten tip, když smícháš arašídový máslo s javorovým sirupem, případně troškou vody, je to boží a chutná to jako karamel (jestli máš teda ráda karamel :D).

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.