9.6.2015

Zdravím!

Postmaturitní prázdnota se ozývá. Už druhý den po maturitě (tedy když už jsem neměla kocovinu) mě naplnil podivný pocit. Hlásek v mé hlavě mě upozorňoval, že bych se měla jít učit a další mu následně vzdoroval, že ne, že už nemusím a ten první "aha! ale co teď tedy budeme dělat?". Správná otázka, co teď tedy budeme dělat? Poslední měsíc, když jsem neměla čas na nic jiného než učení, mi běžel hlavou sálodlouhý seznam věcí, které bych chtěla dělat, a odsouvala jsem je na dobu, kdy budu mít po zkouškách. Teď jsem ale přišla na to, že ony činnosti pro mě v té chvíli akorát představovaly odpočinek od učení. Takže tenkrát jsem je chtěla dělat ale neměla jsem čas a teď mám čas, ale už nemám důvod je dělat. Mám já to ale problémy, co?

Každopádně jsem objevila řešení. Budu si už vypracovávat materiály na vysokou. Ať se ten můj mozek nějak zase procvičuje. Vážně, v posledních dnech jsem ze zoufalství začala luštit sudoku. A když už jsme u té vysoké, včera a dnes jsem byla v Brně dělat příjmačky. Na angličtinu byly supertěžké, a mám ten dojem, že se tam nemůžu dostat ani kdyby začaly pršet zlatý rybky, a na španělštinu jsem je odevzdala hotové hodinu a půl před vypršením časového limitu. Kdyby byly oboje někde na půli cesty, nestěžovala bych si.

Nu a jak jsem tak byla v Brně, šla jsem ven s Lindou (a dvě hodiny jsme strávily v jediným sekáči) a rovnou jsme nafotily pár outfitovek, tak snad se budou líbit. Sukně je sekáčovej úlovek, triko je po mamince, hodinky Claire's, náhrdelník z Primarku, brýle z Lindexu a boty Deichman.




Jinak co je ještě nového? Makám jako šroubek v jedné pekárničce, abych si vydělala nějaké ty money a je to dobrá práce, ale někdy mě štve. Například když dostanu nabídku na nárazovou práci (školení dobrovolníků ve vegetariánské kuchyni) v Norimberku a musím ji odmítnout, protože se mi kryje se směnou, jupí jej.

Ale otiskli mi teď článek v Olomouckém deníku, to mi udělalo radost a koncem týdne se dozvím, jestli postoupím do národního kola, tak držte palce.

Jo a v sobotu probíhají v olomouckých Smetanových sadech bleší trhy, s kým se tam uvidím? :)

Mějte se krásně,
ať vás doprovází síla,
PA!

Share this:

, ,

CONVERSATION

8 skvělých komentářů:

  1. když má člověk povinnosti, tak plánuje, co by všechno mohl dělat "lepšího"...ale pak, když je čas, tak ho to nadšení nějak opustí, znám :) Tak ať přijímačky vyjdou! :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  2. Bože proč ti to vždy tak sluší?! :)
    Já jsem se v posledních dvou týdnech ani nezastavila, takže jsem ráda, že mám po všech závěrečných zkouškách, kdy mě čekají jen testy na zlepšení známky do češtiny a do matiky. A mám tedy seznam věcí, které chci stihnout do konce školního věku, ale bojím se, že stejně nic z toho neudělám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, díky, Roni :) a držím palce, ať to všechno stihneš :)

      Vymazat
  3. Gratuluji k maturitě :) Nemohla bys prozradit v jakým sekáči jste to byly? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď nevím, ale zeptám se kamarádky :) nicméně, když půjdeš ze Svoboďáku směrem k nádraží, měla bys na něj narazit :)

      Vymazat
  4. To trííííko je fakt awesome. Kdysi jsem pár takových kousků taky zdědila po mámě, naneštěstí skončili v koši :( Kdo by řekl že to zas bude v módě a bude to vypadat takhle božsky...achjo

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.