Je třeba mít křídla, když miluješ propast

Jsou chvíle, kdy si říkám, že níž už spadnout nemůžu, a pak najednou brečím v plné tramvaji, smrkám do vlastního svetru a říkám si "Sakra, tak ono to přece jen jde!". Třešničku pomyslnému dortu přidá fakt, že při výstupu jsem si všimla, že přímo naproti mě seděl kluk z debaťáku. Jo, Klári, tvoje image už nemůže být lepší. Zase jsem přišla o peněženku. Zrovna s veškerýma penězma, neb jsem chtěla jít nakupovat vánoční dárky. Smůla no. Víte, co vám ale v takové chvíli zaručeně zvedne náladu? Když sedíte na autobusové zastávce a přijde za vámi kamarádka ze základy a říká: "Klári, to se pos*alo, já ztratila mobil, peněženku, bundu, prostě všechno." a vy jí jen skočíte do náručí a zvoláte: "Tak ty taky?" a pak strávíte hodinu tím, že se smějete tomu, jací jste lůzři a že už nejspíš nikdy nevystrčíte patu z domu. Ne a ne a ne. Vlastně jsem se dlouho už tak nepobavila, v konečném důsledku se vlastnímu neštěstí směje nejlépe, jen na to potřebujete ty správné lidi.

Fotky jsou ze včerejška, kdy jsme šly s Barčou do města a do Muzea moderního umění na český symbolismus.



 Tenhle obraz mě zaujal nejspíš proto, že nějak takhle se cítím snad každé ráno.
A takhle pokaždé, když se koupu, lol

Nechci do školy, nechci na zkoušky, nechci nic, jen mě zavřete v pokoji a nechte mě tu do konce života, dík.
Vy se mějte krásně,
PA!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

16 skvělých komentářů:

  1. Klárko, si neuvěřitelně krásná :3 a nedepkuj furt, od toho jsem tu já! :D

    OdpovědětVymazat
  2. neskutočne krásne šaty! a vlasy. <33

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi krásná! :)
    Pokaždé, když se mi v životě něco podělá říkám si: "á tak teď už jsi úplně na dně už to víc nejde" a příště mě život vyvede z omylu, a já se vždy ujistím, že to jde. Takže asi vím, jak se cítíš... :)
    Ps. Máme skoro stejné šaty :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak teď už to půjde zase jen nahoru a věř mi, že nespočítám, kolikrát jsem se cítila úplně stejně.
    Barča má mega pochvalu, fotky jsou bomba!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že už je to na lepší cestě, díky :) a Barča je skvělá :)

      Vymazat
  5. Žužo labůžo..ten tvůj outfit:) Šmarja holka, ty máš styl :))
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  6. Když je něco na nic tak jeto na nic pořádně. Ale po špatném období vždy přijde zase to lepší :) Ta bundička je parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jsem v tomhle uplny opak, veci si hrozne hlidam, protoze jsem strasne nesikovna a kdybych se jednou za pul hodiny nepodivala, zda-li vse v kabelce lezi na svem miste, tak bych to urcite ztratila :D

    OdpovědětVymazat
  8. ten první obraz znám, když jsem byla v prváku , nechápala jsem co na svojí škole dělám nebavily mě výstavy obrazů a potom jsem uviděla tenhle, líbil se mi
    dokonce jsem si ho i skicla
    doteď nechápu kde nastal ten zlom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní skoro romanticky sentimentálně :D ten obraz je ale fakt pěkný :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.